cybirg Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hvilket temperaturovervåkningsprogram dette er? Finner mye rart når jeg søker på hardware monitoring i google, så jeg har ikke klart å finne ut hvilket program det er ennå. Endret 13. desember 2005 av cybirg Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det iconet der ser ut som riva tuner Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ligenet rivatuner, ja.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er Riva tuner , la den nettop inn å der kan du sette opp hvilke tempraturer å klokke frikvenser du vil overvåke, men mitt 7800gt vil ikke vise mem temp rart Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Riva tuner ja! Det var så irriterende å se det ikonet uten å huske hvor jeg har sett det før. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå