Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ok, dette er et ganske enkelt spørsmål (tror jeg i hvertfall). Hvordan gjemmer dere lednigner? Jeg har prøvd på mange forskjellige måter nå, men de er overalt alikevel! Noen som har noen hendige tips? (er sikkert mange tråder om dette før, men jeg fant ingen av dem...) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Først av alt, Bruk baksiden av Hk-brettet!! Dette rydder sinnsykt opp forn deg. kjøp kabelstrømper, og litt strips. Det er alt jeg har gjort, og jeg snakker av erfaring Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Ta en titt på kabinettet til Zevs_ i Deres kabinetter her/Hvordan ser det ut inni deres kabinetter, det er syykt fint! Men bruk hk plate, strips, strømper, og dvd rom tingen;p Var Klikka som kom med et hendig forslag: *Sett på ekstra spacere, så hk blir lenger ut, da kan man legge ledninger under der! Funker dette? hadde vært drit bra måte det da;D EDIT: Glemte å si at den måte funker best i et hjemmesnekra kabinett men da fins det også andre løsninger da Men det klikka sa: Hva med å fremheve hovedkort brettet? hmm.gif skal prøve selv, bare bruke noe spacere elns. Og noen hull må vel også til da. Må nok non hull til ja, me ndet er da god plass der, blir litt komplisert med at de er innfelt i bakplata, men teoretisk skal det gå Endret 13. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ta en titt på kabinettet til Zevs_ i Deres kabinetter her/Hvordan ser det ut inni deres kabinetter, det er syykt fint! Men bruk hk plate, strips, strømper, og dvd rom tingen;p Var Klikka som kom med et hendig forslag: *Sett på ekstra spacere, så hk blir lenger ut, da kan man legge ledninger under der! Funker dette? hadde vært drit bra måte det da;D 5289191[/snapback] TakkTakk *Da passer jo ikke PCI-Portene... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal ha en stor oppryddning men montering av kobber bend på vannkjølinga og gjemming av kabler til helga...Ser ikke så verst ut, men jeg vil så gjerne ha det ryddig... Noen som vet om noen bra måter å gjemme kabler på i et cm stacker? Noen som har noen tips til hvor jeg skal montere dual radiator, c system pumpa og danger den fillport? Har nå bygd opp radiatoren på toppen av kabinettet ved hjelp av pattentbånd, men vil ha den et bedre sted, evnt, lage noen nye brakketter til den.. Tar i mot all hjelp jeg kan få... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå