BigMomma Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har ikke funnet denne noen annen plass. Hvordan er kontrollen på pdz på xbox360? Er i utganspunktet lite positiv til fps spill til konsoll, men liker kontrollsystemet til gamle golden eye på nintendo 64. Fungerer det på denne måten på pdz, eller er det som på call of duty, der du må sikte med den ene kontrollen som med musen på pc. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Synes at kontrollen sitter som den skal jeg. Blir liksom aldri like presist som på PC, men da senker man bare ned tempoet. Er to stikker du bruker en til å bevege deg (altså personen) foran, bak, venstre og høyre. den andre stikken brukes til å bevege våpenet (siktet). Jeg har rundet av spillet uten de store vanskelighetsgrader og dette var mitt første FPS spill til en konsoll ever. Derfor var den en selvfølge å prøve ut HALO 2 og der satt kontrollen enda bedre. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er mer som Call of duty, men jeg synes Call of duty hadde mye bedre kontroll enn PDZ Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Uff, har prøvd CS:S på xbox, og det var helt forferdelig. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe et FPS spill til en konsoll. Halo FPS? Trodde det var 3. person :/ Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Uff, har prøvd CS:S på xbox, og det var helt forferdelig. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe et FPS spill til en konsoll. Halo FPS? Trodde det var 3. person :/ 5294716[/snapback] Halo er vel FPS #1 til uansett konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå