real_4life Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nå er det på tide å bytte ut min gamle PC . Jeg har bestemt meg for AMD64. Har hørt at det kommer AMD64 med DDR2 ut i våren, men er det vits i å vente eller skal jeg gå for amd med pc3200? Forresten, er x2 3800+ mye bedre enn 3500+ (venice)? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ahh... Nå er det lenge siden jeg hjalp noen i denne kategorien ^^ Er ikke like oppdatert som jeg en gang var, men... Kan jo prøve. Men aller først vil jeg at du skal ta en titt i denne tråden... Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Men aller først vil jeg at du skal ta en titt i denne tråden... 5289799[/snapback] Sorry, er ny her inne så jeg var ikke klar over det Takker for svar! Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Har tenkt å bruke rundt 7000-7500 kr. Trenger HK, CPU, skjermkort, ram, psu Harddisk har jeg fra før av. HK'et må ha sata2, cpu skal være amd athlon64 (vi får se om det blir x2 eller single core). Psu må være på minst 400W (eller hva anbefaler dere?) Så kommer spørsmålet om ram da. Er det vits i å vente på amd athlon64 med ddr2 eller skal jeg bare kjøpe nå med ddr? Jeg skal ikke overklokke PC'en. PC'en skal brukes til masse rart, spiller ikke så krevende spill, men vil at PC'en skal kunne takle nyere spill som BF2 o.l. Skolearbeid og se på filmer osv. Har dere forlag for oppsett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå