mcgroven Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 RTL Ski Jumping er litt som vår alles Sigurd Pettersen var i Harrachov sist helg: God i første omgang, men ikke helt med på notene når det skal avgjøres. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Heh... På Fredag bestilte jeg dette spillet som en julegave til en fetter som driver med skihopping. Får håpe at han blir ihvertfall litegrann fornøyd da... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Foretrekker Deluxe Ski Jump 3 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Helt enig.. Dette spillet er så urealistisk grafisk utformet at det bare blir helt jævlig. Skal ikke si det er bra grafikk i DSJ3, men virkelighetsfølelsen i selve hoppinga er bedre.. 2003 og 2006 versjonen av dette spillet er jo tilnærmet identiske. %/10 var snilt syns jeg. Lenke til kommentar
United79 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvor får jeg tak i deluxe ski jump? Tidenes friminuttspill!! Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Foretrekker Deluxe Ski Jump 3 5289140[/snapback] Enig hvorfor tar dem ikke å lager en real review av DSJ3 der dem sammenligner den opp mot alle disse andre som koster flesk i forhold. Den er affal nevneverdig i enhver artikkel om hoppespill synes nå jeg. www.mediamond.fi Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 I omtalen refererer jeg til mitt favorittspill i sjangeren, Ski Jump International. Synes det er vel så herlig som Deluxe Ski Jump 3. Spillet finner dere her. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 I omtalen refererer jeg til mitt favorittspill i sjangeren, Ski Jump International. Synes det er vel så herlig som Deluxe Ski Jump 3. Spillet finner dere her. 5290378[/snapback] Det beste hadde vært en kombinasjon av konkurranse-oppsettet i Ski Jump International (som følger verdenscupreglene) sammen med hoppdelen i DSJ3. At ikke RTL Ski Jumping 2006 har fikset opp i den urealistiske laghoppingskonkurransen og valg av avsats er jo helt utrolig. Kan ikke se at det da er noen grunn å kjøpe årets utgave av spillet. Offtopic: Er det forresten noen av dere som har fått Ski Jump International v3 til å fungere normalt på WinXP med SP2? Jeg får bare krøll med tastaturoppsettet. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Foretrekker Deluxe Ski Jump 3 5289140[/snapback] Enig hvorfor tar dem ikke å lager en real review av DSJ3 der dem sammenligner den opp mot alle disse andre som koster flesk i forhold. Den er affal nevneverdig i enhver artikkel om hoppespill synes nå jeg. www.mediamond.fi 5290283[/snapback] Jepp, dette er underholdning på et høyt nivå. Når Arne kommenterer hopp på vinterstid, da blir det ski jump deluxe. Dessuten koster det bare 80kr for fullversjonen. Hopp opplevelsen som sagt, er utrolig mye bedre. Og grafikken gjør at du kan kjøre spillet perfekt på en relativt gammel pc. Go ski jump! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Tøft...... Hvisste ikke at de enda laget dette spillet... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 DSJ3: www.mediamond.fi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg