kilogram Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ny Live Messenger-beta En ny betaversjon av MSN Messenger, som skal bytte navn til Windows Live Messenger, er nå distribuert til en rekke brukere. Betatesten er kun åpen for inviterte brukere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er det noen som har invitajon? Synd den bare skal lages for WinXP. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 jeg er ikke invitert :S fant den på mess.be jeg Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 jeg er ikke invitert :S fant den på mess.be jeg 5289376[/snapback] Ja, men fungerer den? Den skal være blokkert for brukere som ikke er registrert som betatestere. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Har og lasta ned den på mess.be Men får sånn beskjed om at eg har ikkje lov og logge inn. Har du dirkete link til den du lasta ned? Den eg lasta ned funka iallefall ikkje. Fekk det til. Må laste ned dette her: MSNP13 Downgrader Finne det på mess.be Endret 13. desember 2005 av scorpion87 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 funker når du bruker MSNP13 Downgrader Men liker gamle msn bedre egentlig denna var jo enda mer fjortiss! Lenke til kommentar
G Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Litt kjipt at det ikke er Windows 2000 støtte for programmet. Dette er vel noe unødvendig å sile bort Windows 2000 brukere når Windows XP er såpass likt i grunnen. Microsoft gjør gjerne noen litt sære grep nå og da. Ikke det at Messenger er det programmet jeg kommer til å savne mest da, akkurat. :!: Lenke til kommentar
zokra Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jeg får beta invite fra m$ om en par dager Søkte etter å bli beta tester for over en månede siden, fikk mail om søndag om å fylle ut medfølgende sjema så skal jeg få beta key og instrukser om en par dager... Endret 13. desember 2005 av zokra Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 ebay is tha bomb! 8.5 dollar er ikke mye for litt julemoro... Synd jeg signa opp med "feil" konto, så nå har jeg beta på en konto jeg aldri bruker Venter på at jeg skal få invites så jeg skal få ordna på rett login. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Her er en fin artikkel om MSNP13 (Microsoft Network Protocall nr. 13) http://msnpiki.msnfanatic.com/index.php/MSNP13:Changes Og her kan man laste ned Windows Live Messenger (MSN Messenger 8) http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat...ssenger-8.shtml Og her kan man få tak i MSNP13: http://dansmedia.com/pafiledb/uploads/MSNP...graderSetup.zip Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 testa den for en god stund sia.. like den ikke.. treeg og buggete.. huff.. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) testa den for en god stund sia.. like den ikke.. treeg og buggete.. huff.. 5338232[/snapback] Nei, det er ikke det beste jeg har prøvd, avinnstallerte den etter 5 min. Håper den blir bedre etterhvert, men det er ihvertfall mange (*kremt* ..Noen) nye fungsjoner og noen av de er faktisk veldig praktiske også (i motsetning til sist gang hvor de bare puttet inn masse fjortis-crap) Bl.a. er det en veldig bra søkefungsjon i hovedvinduet hvor man kan søke etter kontakter (veldig nyttig, har alltid lyst på det) og så kan man fylle ut på egenhånd masse informasjon om kontaktene (mob, adr, tlf ++) Men det første som slo meg når jeg innstallerte den var at det ikke er så veldig fornuftig bruk av skjermplass. Det er store kanter som tar mye mer plass enn før og det er kun en liten del som er holdt av til praten(teksten) og kontaktlisten. EDIT: La til bilde + la til litt mer forklarende tekst. Bildet er hentet herfra. http://www.softpedia.com/progScreenshots/M...shot-29111.html Endret 26. desember 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
DeluXa Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) noen som har en invite`?? Endret 19. august 2007 av DeluXa Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvor lang tid tar det til man får invitasjoner. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Værsågod en eller annen! Join in! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Noen andre som har invite til meg? Skulle gjerne hatt! Onske seg tilbake til 6.2 dagene : ( Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Noen andre som har invite til meg? Skulle gjerne hatt! Onske seg tilbake til 6.2 dagene : ( 5605069[/snapback] Besøk denne tråden du!! Msn invites Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå