PoWit Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei jeg er påjakt etter en fm sender som jeg kan bruke fra mp3 spilleren min (jack utgang) og til bil radion.. Noen som vet hvor det kan kjøpes? Lenke til kommentar
lceger Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10697 her er noen jeg bruker Monster sin fungerer fin fint. Lenke til kommentar
-morten Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Heh, skulle akkurat til å spørre om det samme.. Har klikket gjennom mange av nettbutikkene, og finner kun den fra Monster. Men utifra brukerkommentarene der på siden til Komplett, så virker den jo ikke så veldig bra..? Vet det finnes flere for kun iPod, men er ute etter en som kan kobles på alt med mini-jack. Noen som har sett det noe sted, annet en Monster'en? Enten på nett eller vanlige butikker i Oslo-området. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ... Men utifra brukerkommentarene der på siden til Komplett, så virker den jo ikke så veldig bra..? 5289148[/snapback] Slike produkter kan aldri virke helt bra. Det vil alltid være store muligheter for forstyrrelser. Skal man ha en fullgod løsning må det kobles med kabel. Men det er jo ikke alltid mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå