sral123 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) vifta går i et sett, tåler ikke at jeg spiller FM05 engang. drar på som bare det. irrirterende! forslag til å minske bråk? Endret 13. desember 2005 av sral123 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Mer beskrivende emnetittel og mer beskrivende innhold, takk. Hvilken maskin du har, burde være minimum av informasjon. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Tåler ikke FM05 pågrunn av at det bruker mye prosessortid og det blir derfor bra vasrmt inne i der. Vifta gir nok full fart pågrunn av varme.. prøv å blås litt støv utav maskinen og rens viften så kansje det vil komme seg.. Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Ja sorry Acer Aspire 3023, amd sempron 3000+, 1024 ram, 60gb HD for å nevne det viktigste. ny for en uke siden. er det da nødvendig å drive å blåse støv allerede? drivi å undersøkt litt, den er helt stille i ca 5-6 min. også kommer vifta i noen minutter. starter jeg opp FM tar vifta helt av! må ha på musikk for å slippe å høre på. lasta ned SpeedFan og mobilemeter. temps: HD: 51 C Temp1: 53 C Temp2: 42 C Temp3: 41 C Aner ikke hva temp 1,2 og 3 er hvordan kommer jeg inn i bios igjen? går det ikke an å stille på vifter å sånt der? har også lest at går an å kjøpe sånn til å sett lapn på, husker ikke helt hva det heter, men hjelper det, tror det er sånne ekstravifter eller no! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvor er det maskina står når du bruker den da? prøv å gi vifta litt mer plass å ta luft ifra Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Står på skrivepulten, materiale: tre. har lagt en bok under bak(heist 2 cm) for noen dager siden, hakke hjulpet stort igrunn... hmm! jeg er ikke vant med bærbare,dette er min første så kan jo hende det er slik det skal være, men irriterende altså. satt med pcn på fanget i går, så på en fotballkamp, da ble den sjukt varm, og vifta gikk vel omtrent hele kampen... er det normale tempraturer forresten? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er vel forsåvidt normalt når du kjører så krevende spill som FM05. Sitter med en P4 Mobile prosessor som kjører ganske høyt når jeg fyrer igang det. men vil tro viften går stille med deg når du bare sitter å surfer og hører på musikk med den..? Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Okey! hører vifta nå i dette øyeblikk(skriver her, winamp og msn). men det virker som det er 3 nivåer på vifta:1) Helt musestille, dvs. hører ikke en dritt.slik er den drøye 5 minutter 2) hører vifta, sånn går den en liten stund så back til niva 1. 3) FM05 nivå, skvetter når den setter igang=helt jævli tenkte kansje at det var nivå en som var vanlig jeg men da setter jeg vel kravene litt høyt da? kanskje? nok en gang: -normal tempraturer? - kommer jeg inn på bios? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Du sier du lastet ned mobilemeter. Står det ingenting der om hvor mange grader prosessoren har? Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) gjør det sikkert, men hvem av dem er det? Frequency 800MHz Temperature 48.0 grader Temperature 42.0 grader Temperature 41.0 grader Charge Rate 0.00w HDD#0 50.0 grader syns det er bedre at vifta går jevnt hele tia at den skal slå seg av å på hele tia, for venner jeg meg til det. går det an å ha vifta på hele tiden? Endret 13. desember 2005 av sral123 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Trådstarter: Endre emnetittel snarest, hvis ikke stenges denne tråden. Du bryter bl.a. 3-ordsregelen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) gjør det sikkert, men hvem av dem er det? Frequency 800MHz Temperature 48.0 grader Temperature 42.0 grader Temperature 41.0 grader Charge Rate 0.00w HDD#0 50.0 grader syns det er bedre at vifta går jevnt hele tia at den skal slå seg av å på hele tia, for venner jeg meg til det. går det an å ha vifta på hele tiden? 5288933[/snapback] Prosessoren er på 48 grader. Det er helt NORMALT. Du bør forresten gjøre som moderatorene sier. Det er allerede to stk som har bedt deg om å forandre emnetittelen. Den neste kommer til å stenge emnet. Endret 13. desember 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 okay, så da er det ikke mye å gjøre! hva er de andre tempraturene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå