Denzo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Som noen sikkert har skjønt, skal jeg handle inn en ny pc straks. Bare så jeg har gjort meg forstått, det her har ingen ting med det å gjøre! Jeg har ligget å grublet på det her i "ett par" netter nå, og jeg trenger svar fra noen som kan det! Igjen, dette er teoretisk, og jeg verken har, eller skal ha denne hardwaren. (vel, kanskje om noen år) Hardware: AMD Athlon 64 X2 4800+ prosessor Asus A8N SLi Premium hovedkort 2x GeForce 7800GTX xxx 512 Versjon skjermkort 2stk 200GB 7.200rpm SATA disker 2stk Zalman Reserator 1 pluss 2stk HD Vannkjølere 1stk Chipset kjøler Hvis man hadde ett slik oppsett, hvordan måtte de da bli koblet for mest mulig effektiv kjøling? og holder det med 2 stk Reserator units i det hele tatt? (ALT skal kjøles) det jeg spør om er om dere kan gi deres input her, i form av rekkefølgen ting må kobles på de 2 Reserator unitene. Feks: Reserator 1; Tank; CPU, Chipset, HD1, Tank. Reserator 2; Tank; GFX1, GFX2, HD2, Tank. hva ville vært mest fornuftig? og som sagt, ville det holdt med 2 slike kits? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg kjøler CPU, GPU og 4 harddisker med Reseratoren. Du kan la Reseratoren kjøle alt unntatt GPUene, for dem kan du jo kjøpe et vannkjølings-sett med single radiator og montere inni kabinettet. En fyr på forumet her kjøler SLI oppsettet sitt med Reseratoren. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=508003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå