joho83 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg skal kjøpe 2 19" LCD skjermer til søstrene mine og trenger deres hjelp. Er ikke så godt innsatt på hva som er bra og hva som er dårlig innen skjerm-markedet. Jeg har bl.a. kikket på dette tilbudet fra Multicom, en AMW M199D: http://www.multicom.no/ Hva tror dere om denne skjermen? Jeg vil maks gi 2500 kr for en 19", slik at dere gjerne får komme med alternative anbefalninger på skjermer i denne prisklassen. Mvh joho. Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Utfra spesifikasjonene så virker den skjermen god for 2500 kr! Både DVI og dsub inngang. 8 ms er vell godkjent uansett om det er g2g eller ikke ? kontrast virker også bra. Sku gjerne ha lest en kritisk test av denne skjermen gitt Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Her er en Samsung 19" LCD Syncmaster 913V TC099 Silver, den koster 2.495,- på komplett, kunne den vert noe? Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Utfra spesifikasjonene så virker den skjermen god for 2500 kr! Både DVI og dsub inngang. 8 ms er vell godkjent uansett om det er g2g eller ikke ? kontrast virker også bra. Sku gjerne ha lest en kritisk test av denne skjermen gitt 5288686[/snapback] Ser ikke så gal ut den. Kom gjerne med fler forslag på en god skjerm til under 2500 kr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå