PCen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei... ser at webdesignere ofte bare lager et bilda av hvordan en side skal se ut før de starter programeringen, hva slags program bruker de til å sette sammen et slikt bilde?? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Du kan bruke Microsoft Publisher til å lage enkle hjemmesider. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) jeg skal egentlig bare lage et forslag som bilde til hvordan den kan se ut... finnes det programmer for det... helst gratisprogrammer Endret 13. desember 2005 av PCen Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jeg bruker PhotoShop CS, det koster jo en del i butikken men det kan sikkert skaffes på andre måter Du kan jo se på den nye beta siden min: http://goggen.simplemachines.no/ Jeg laget headeren og all grafikk i PHotoShot og har brukt PHP og CSS til og sette inn grafikken på siden.. Endret 13. desember 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Gimp !! Gratis og godt Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Adobe Imageready Adobe Photoshop Adobe Illustrator Macromedia Fireworks Disse kan du laste ned gratis (tryout) fra deres websider www.adobe.com og www.macromedia.com og Gimp som er gratis Lykke til! Endret 13. desember 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
PCen Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 hvor finner jeg GIMP?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå