Moskus Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Finnes det noe sted som har støtte for Exchange server for det private markedet? Jeg har behov Exchange, men har ikke mulighet for å sette det opp selv. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har funnet man kan leie Exchange-server hos MySmartPhone.no, men det var så utrolig dyre... Noen i det heletatt med andre forslag? Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har funnet man kan leie Exchange-server hos MySmartPhone.no, men det var så utrolig dyre... 5296297[/snapback] Du er klar over at bare lisensen på exchange alene kommer på rundt 500,- (pr bruker) ? Exchange kan dermed aldri bli noen billig eller gratis tjeneste. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Nei, det var jeg ikke klar over. Men det forklarer en del... Men er 500,- kr en engangssum eller pr. år? Endret 16. desember 2005 av moskus Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Nei, det var jeg ikke klar over. Men det forklarer en del... Men er 500,- kr en engangssum eller pr. år? 5300005[/snapback] Engangs ved vanlig open lisens, men så har du også windows lisensene og selve exchange serveren som koster fra 5k for serveren og 10-30k for exchange server (avhengig av versjon) Du har activeisp for eks som kan levere exchange kontoer men det greieste er å kjøpe seg en SBS server og hoste selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå