SteveVice Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Dessuten er det jo fortsatt ingen spill de fleste japanere ser ordentlig frem til så vidt jeg kan skjønne. 5328707[/snapback] Der tar du nok feil. Hironobu Sakaguchi gjør 3 spill for Xbox360 og ble i 2005 kåret av leserene av Famitsu den utvikleren som var mest representativ av 2005's spillmarked. Det er enorme forventninger i Japan rundt hans 3 projekter Cry On, Lost Odyssey og Blue Dragon. Famitsu er blant annet grunnen til at spillene har fått så store forventninger da de nærmest hver blad har store oppslag om hvert av spillene. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Dessuten er det jo fortsatt ingen spill de fleste japanere ser ordentlig frem til så vidt jeg kan skjønne. 5328707[/snapback] Der tar du nok feil. Hironobu Sakaguchi gjør 3 spill for Xbox360 og ble i 2005 kåret av leserene av Famitsu den utvikleren som var mest representativ av 2005's spillmarked. Det er enorme forventninger i Japan rundt hans 3 projekter Cry On, Lost Odyssey og Blue Dragon. Famitsu er blant annet grunnen til at spillene har fått så store forventninger da de nærmest hver blad har store oppslag om hvert av spillene. 5328808[/snapback] Nå snakket ejg om de spillene som faktisk har kommet ut for salg da Er kalr over at det kommer spill Japanere kan ha glede av. Men det hjelper jo lite akkurat i nuet. Jeg ville hvertfall ikke kjeøpt en konsoll uten noen spill ejg hadde lyst på selv om jeg bisste at det kom noen morro spill om et halvt til et år. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Dessuten er det jo fortsatt ingen spill de fleste japanere ser ordentlig frem til så vidt jeg kan skjønne. 5328707[/snapback] Der tar du nok feil. Hironobu Sakaguchi gjør 3 spill for Xbox360 og ble i 2005 kåret av leserene av Famitsu den utvikleren som var mest representativ av 2005's spillmarked. Det er enorme forventninger i Japan rundt hans 3 projekter Cry On, Lost Odyssey og Blue Dragon. Famitsu er blant annet grunnen til at spillene har fått så store forventninger da de nærmest hver blad har store oppslag om hvert av spillene. 5328808[/snapback] Nå snakket ejg om de spillene som faktisk har kommet ut for salg da Er kalr over at det kommer spill Japanere kan ha glede av. Men det hjelper jo lite akkurat i nuet. Jeg ville hvertfall ikke kjeøpt en konsoll uten noen spill ejg hadde lyst på selv om jeg bisste at det kom noen morro spill om et halvt til et år. 5328909[/snapback] Nei ikke av det som er kommet ut nei, men du skrev "Dessuten er det jo fortsatt ingen spill de fleste japanere ser ordentlig frem til" så ville jeg tro du mener spill som kommer. Endret 23. desember 2005 av Crockett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hmm kanskje europerene har blitt lurt og xbox360 ikke er så bra som folk har trodd? Har ikke prøvd den og kommer nok sannsynligvis ikke til å kjøpe den. Data er bedre for spill, xbox har heller ikke de beste spillene der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg