The Peepmaster Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) jeg har ikke sett noen tråder om wrestlingmusikk her på forumet! jeg har faktisk søkt! så derfor, wrestlingfan som jeg er, lager jeg denne tråden hvor vi kan skrive og snakke om wrestlingmusikk! min favoritt er musikken til triple h og christian(gud være med han) hvilke er dine favoritter?! BANG, BANG og Have a nice Day! Endret 13. desember 2005 av The Peepmaster Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Headcleaver er veldig interessert i Wrestling i hvert fall. Du får sikkert respons fra han her... Endret 13. desember 2005 av anth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 siden jeg har blitt nevnt får jeg vel svare da.. den største delen av wrestlingmusikken er ganske dårlig, så mange favoritter har jeg ikke. "heel" sangen til den avdøde Eddie Guerrero er litt bra, og da selvfølgelig Motörhead sangene. ellers så er også den nyeste themesangen til batista ganske bra, selv om jeg egentlig ikke liker han. så av 50wrestlere(eller noe sånt) er det et fåtall av greie/gode låter. litt skuffende. wwe burde få opp kvaliteten endel. det får klare seg med det. regner med at wresltingmusikken ikke akkurat er den mest populære her på forumet, men du kan jo ta deg enn titt på hjemmesiden min. link ligger i profilen. der skal du nok se at interessen er litt større. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Edge sin "Metalingus" (Alter Bridge) er jo meget fengende. Saliva har gjort en god jobb med Batista sin theme. Min personlige favoritt er likevel Lita sin, den er helt forjævlig. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå