Gå til innhold

Hva skal dere gjøre på julaften da folkens?

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Sitter å lurer på hva dere her på forumet skal gjøre på julaften. Selv skal jeg ikke gjøre det helt store. Tenkte at jeg muligens skal formatere Laptopen min og installere Win2k istede for WinXP på den, på julaften.

Så blir det vel å spise middag og sånn tenker jeg. Ellers tror jeg ikke at jeg skal foreta meg så mye. Må jo åpne pakker da men. Hehe.

Hva skal dere gjøre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til jul, så skal jeg spise masse god mat, det er jo noe man må til jula, spise og spise. Og så er det jo et must å se på tegnefilm på tv. Særlig gamle Disney filmer som jeg har sett så mange ganger før når jeg var liten. Spille litt playstation spill med brødre, kanskje se en eller annen film. Åpne gaver og se hva man selv, og de andre har fått. Er vel stort sett å være sammen med, og kose seg med familien.

Lenke til kommentar
Blir masse mat.. julemat grøt etc.. masse godis.. julefilmer

5288276[/snapback]

Julegrøt ja! Det hadde jeg glemt! Hvert år har vi julegrøt som frokost, og så klart med en mandel i. Og den som får mandelen vinner en liten premie, som fjorårets vinner har kjøpt. Jeg har aldri vunnet denne premien i familien. Og det er snakk om at vi har gjort dette så lenge jeg kan huske. I år vil jeg virkelig vinne ass!

Og hey forresten Dr3as, husker du meg? Christian fra IKT på drømtorp? ;)

Lenke til kommentar

Skal bli en tradisjonsrik dag

1. kirke

2. mat

3. gå rundt juletreet og pakke opp gaver

Kan ikke skjønne at folk spiser torsk den 24, her går det i ribbe, medisterkaker, små pølser (har vel ett fancy navn de og) etc.

Så nå jobber jeg med disse hersens syv kakeslagene, har tatt kransekaka, men det regnes vel ikke som ett kakeslag så jeg har syv igjen :p

Lenke til kommentar
Blir masse mat.. julemat grøt etc.. masse godis.. julefilmer

5288276[/snapback]

Julegrøt ja! Det hadde jeg glemt! Hvert år har vi julegrøt som frokost, og så klart med en mandel i. Og den som får mandelen vinner en liten premie, som fjorårets vinner har kjøpt. Jeg har aldri vunnet denne premien i familien. Og det er snakk om at vi har gjort dette så lenge jeg kan huske. I år vil jeg virkelig vinne ass!

Og hey forresten Dr3as, husker du meg? Christian fra IKT på drømtorp? ;)

5288316[/snapback]

Seff husker jeg deg ;)

Lenke til kommentar

Glemte å si det jeg vett, jeg tenkte mest på om dere skulle gjøre noe datarelatert denne dagen.. Skal som sagt muligens Formatere laptopen på Julaften, og sikkert gjøre noe annet. Kommer til å sitte på msn endel selv også. Sende noen JuleSMS en gang på Julaften.

Er det ikke greit å vite hva andre som er datanerder skal gjøre på Julaften også da?

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å stå opp, spise en kongelig frokost etterfulgt av Disneyfilmer! Videre utover skal jeg sikkert på julelunsj, julemiddag og så gavene, så klart. Runder av dagen med en time på MSN.

God jul!

Mvh. Marius E

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Må reise fra PCen i jula  :(  Men jeg skal leke med alle de kule gavene nevøen min på 12 får. Håper brodern har fleska til med xbox360  :xmas:  Mister som regel matlysta når Jesus har bursdag,  ;) så det blir en fin anledning til å kvitte seg med en liten pondus...

5290036[/snapback]

Miste matlysta når du har så mye god mat og spise ? HAHA

Lenke til kommentar

Stå opp

spise

sitte pp das å lese Donald

sitte på datan mens mamma banner pga alle mat arbeide

gå ned til mamma & pappa å resten av de galingen

åpne alle gavene mine

gå opp mens jeg jubler av fryd

sitte på datan å spille

sitte på datan å chate på msn