Gå til innhold

Java på ubuntu

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter her, tyngre frustrert og prøver å få java proppet inn i firefox.Men ingen oppskrifter fører frem.. Java er installert på maskinen.. men ikke p*kker om firefox kan se til å få slengt den inn på de sidene som krever det..

Hva i herrens dager skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God ide.. men det funker ikke hos meg Tux..

--

Java Web Start 1.4

Blackdown Java Web Start (1.4)

This program is not currently installable. It should be available in the "multiverse" section of the repository. Enable that section in the Repositories dialog in the Settings menu to install it.

--

Lenke til kommentar

--

Java Web Start 1.4

This program is not currently installable. It should be available in the "multiverse" section of the repository. Enable that section in the Repositories dialog in the Settings menu to install it.

--

Lenke til kommentar

--

Java Web Start 1.4

--

Lenke til kommentar

Jøss, det er det første triple-posten jeg har sett... Rart at det var 6 minutter imellom 1. og 3. men :).

Husker jeg klarte å få til java en gang ved hjelp av ln -s, men etter siste update(til breezy) ville ikke java fungere i det heletatt. Får prøve det som står her igjen :roll:.

Lenke til kommentar

--

Java Web Start 1.4

--

5290412[/snapback]

Har du aktivert multiverse da?

Lenke til kommentar

--

Java Web Start 1.4

--

5290412[/snapback]

Har du aktivert multiverse da?

5291621[/snapback]

Tar tilbake det jeg sa... hadde aktivert multiverse, glemte det jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...