Patience Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei, Sitter her, tyngre frustrert og prøver å få java proppet inn i firefox.Men ingen oppskrifter fører frem.. Java er installert på maskinen.. men ikke p*kker om firefox kan se til å få slengt den inn på de sidene som krever det.. Hva i herrens dager skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) cd ~/.mozilla/plugins ln -s /usr/java/jre1.5.0_06/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so (bytt ut med der du har installert java. Man lager altså en symlink til fila libjavaplugin_oji.so som er plugin-fila). Endret 13. desember 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Når jeg skal installere Java i Ubuntu går jeg bare til add programs huker det ut så går det automatisk, funker fint i Firefox her... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 God ide.. men det funker ikke hos meg Tux.. -- Java Web Start 1.4 Blackdown Java Web Start (1.4) This program is not currently installable. It should be available in the "multiverse" section of the repository. Enable that section in the Repositories dialog in the Settings menu to install it. -- Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 God ide.. men det funker ikke hos meg Tux.. -- Java Web Start 1.4 Blackdown Java Web Start (1.4) This program is not currently installable. It should be available in the "multiverse" section of the repository. Enable that section in the Repositories dialog in the Settings menu to install it. -- Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har fått med meg det nå Er det bare meg eller har forumet vært utrolig treigt de siste dagene? Gjelder både hjemme med Linux/Firefox og på jobben med XP/IE... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jøss, det er det første triple-posten jeg har sett... Rart at det var 6 minutter imellom 1. og 3. men . Husker jeg klarte å få til java en gang ved hjelp av ln -s, men etter siste update(til breezy) ville ikke java fungere i det heletatt. Får prøve det som står her igjen . Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 hmm, sjekket bare for sikkerhetsskyld, funker fint det uten noen som helst tiltak... har installert i386 utgaven, men det skulle vel ikke ha noe å si... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 God ide.. men det funker ikke hos meg Tux..-- Java Web Start 1.4 Blackdown Java Web Start (1.4) This program is not currently installable. It should be available in the "multiverse" section of the repository. Enable that section in the Repositories dialog in the Settings menu to install it. -- 5290412[/snapback] Har du aktivert multiverse da? Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 God ide.. men det funker ikke hos meg Tux..-- Java Web Start 1.4 Blackdown Java Web Start (1.4) This program is not currently installable. It should be available in the "multiverse" section of the repository. Enable that section in the Repositories dialog in the Settings menu to install it. -- 5290412[/snapback] Har du aktivert multiverse da? 5291621[/snapback] Tar tilbake det jeg sa... hadde aktivert multiverse, glemte det jeg... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg posta akkurat i det de oppgraderte forumet .. Ting tok en evighet.. Beklager det.. Takk for all hjelp så langt. Men jeg har fortsatt ikke fått javaen til å fungere Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 JA. Forumet er übertreigt, og serverene har vært overbelasta annenhver gang jeg har postet i det siste. BUUU HW.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå