a_f Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei! Jeg har hatt Beyerdynamic DT770 siden ca midten av august. Bruker den med an datamaskin ( koblet direkte inn i Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS). Har aldri spilt med maks lydstyrke. Den fungerte helt fint fram til begynnelsen av desember. har eksamner nå, så det ble veldig mye lesing og veldig lite musikk. Og når jeg endelig fikk litt tid til å høre på musikk, fant jeg ut at det kommer skuurelyder fra høyre hodetelefon. Skal selvfølgelig ringe til HPX senere idag. Men vil spørre her først. Blir slike skader dekket av garantien?? Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Så lenge du ikke har sprengt dem selv så.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 leverte mine Beyerdynamics til rep i dag selv, og butikken sa det var 2 års garanti. Om du har sprengt de selv kan vel ikke de bevise, kan de vel? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kontakt importøren på pro(at)njal-hansson.no. Beyerdynamic har fem års garanti i Norge, så de utbedrer feilen uten kostnader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå