Luc1fer- Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Helt siden jeg kjøpte skjermkortet mitt i sommer har pc'n min vært ustabil.. Jeg får spilt Cs, som betyr mest, men når jeg drar igang bf2, nfsmw og andre litt krevende spill så kan jeg vel spille i en halvtimes tid før pc'n restarter.. Har kjøpt ny kjøler til skjermkortet da jeg trodde det var problemet.. Oppgraderte også PSU til en bZerk 500w.. Hw er som følger: Mainboard: Msi K7N2 Delta-L Ram: Twinmos 2,5-2-2-8 GPU: Sapphire Radeon X800XL AGP PSU: bZerk 500w Sound: SB Live! Value Har også prøvd å klokke ned både cpu og gpu uten at det gjør noen forskjell.. Er dette grunnlag for å sende tilbake skjermkortet til komplett, eller kan det være andre feil? Edit: Cputemp ligger stabilt på 50C og GPU på 40.. Har volcano 12 på cpu, og arctic cooling rev. 5 på gpu.. Endret 13. desember 2005 av LuciferNykirke Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er mulig du har samme problem som jeg en gang hadde. Prøv å skru av VPU Recover, du finner den under settings for skjermkortet. Hvis ikke veit jeg ikke, beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå