Irish Coffee Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Tilbakemeldinger? Husker ikke hva blomsten het, men jeg gjorde et forsøk på et bilde :-/ Endret 12. desember 2005 av Elmer Midd Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Amaryllis ! Fint bilde. Mulig synet mitt ikke er som i "gamle dager", men synes det er litt uskarpt, eller? Kanskje også litt flatt forfra. Men den kontrasten du har fått til med helt mørk og uforstyrrende bakgrunn er jo topp. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg synes skarpheten er helt grei, men jeg likte ikke de to andre blomstene som er i bildet, spesielt det som er til høyre, det forstyrret veldig mye. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Skarpheten er det som ødelegger bildet. Vis det hadde vært skarpt hadde det blitt ett strålende flott bilde med litt mekk i PS (eller i noe annet program) Litt mer farge, lys fra blomsten hadde gjort seg. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvilken bakgrunn du har egentlig? Kunne tenkt meg å prøve på noe slikt selv også en gang. Lenke til kommentar
Irish Coffee Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har benyttet en rullgardin som bakgrunn. Tror dette fungerte veldig greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå