Gå til innhold

Hjelp! windows kræsja

fal

Anbefalte innlegg

Pcen min slo seg plutselig av, helt uten grunn. Jeg fikk bare startet opp i sikkerhetsmodus. Noen forslag til hvordan jeg får startet opp pcen på vanlig måte?

Jeg snakket med bekjente og de mente at jeg hadde sikkert slettet noen windowsfiler ved å la en defragmenteringsprogram jobbe for meg automatisk (diskeeper). Jeg selv tror det er tilfellet også. Jeg har prøvd å gjenopprette systemet ved å bruke systemgjenoppretting men det funker ikke. Det står bare at den ikke kunne gjenopprette systemet. Det som er problemet nå er at jeg får heller ikke flyttet over filene som var i mappa "mine dokumenter". Jeg browset fram til mappa via C og dokumenter og blablabla. Da kommer det fram at jeg ikke har formatert C: og den spør om å formatere den nå.

Noen som helst forslag til hvordan jeg kan gjenopprette systemet (evt, bare de filene som jeg mista?). Disse filene er LIVSVIKTIGE! :cry::cry::cry:

Det er ikke bare særemnet mitt men alle kjemi og fysikkrapportene som lå i den mappa der. Takker for alle svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd å gjenopprette systemet ved å bruke systemgjenoppretting men det funker ikke. Det står bare at den ikke kunne gjenopprette systemet. Det som

5287304[/snapback]

Synd du ikke laget deg et gjenopprettings punkt da du formaterte sist gang, men har du prøvd å gjennoprette på alle datoene som går an ?

Ofte funker det ikke på eldre datoer, men så etter 3-4 forsøk treffer du på en dato som virker,visst dette er så viktig for deg så ville jeg prøvd de punkta du har til rådighet å gjenopprette på.

Husk også å velge et punkt til høyre ala kontroll punkt for system ..

lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...