Kosmos Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Håper noen kan hjelpe meg med mitt problem! Jeg holder på å bygge en maskin og jeg lurer på hvor 2 ledninger skal kobles på hovedkortet. Jeg har et MSI K8N Diamond hovedkort og de 2 ledningene jeg lurer på hvor skal er grønn og hvit, disse er surret sammen. Det står + å den ene kontakten og - på den andre. Skal disse kobles der powerLED er på Front Panet Connectors? Ledningene kommer fra kabinettet (Cavalier). Noen som vet? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det kan nok stemme. Dette står uansett i manualen til hk og i manualen som fulgte med kabinettet ditt. Lenke til kommentar
Kosmos Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Det står ikke i de manualene hvor disse ledningene skal, Noe flere som har noen tips? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det skal vel også stå på kontakten hvor den skal hen. Står vel enten Pswitch, HDled osv. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det står i manualen, jo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå