Arve28 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har en Nec 2510A skal brenne i 8X. Proformance DVD-R 8X kan brennes på 8 ganger, mens Verbatim DVD-R 16X kommer kun opp med maks 4X hastighet. Bruker Nero 7. Dette virker for meg veldig rart. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Oppdater til nyeste firmware. Kan finnes bla på www.rpc1.org. Minner om at hvis du bruker en av de modifiserte firmwarene, så vil garantien din forsvinne. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Da jeg brukte 2510, hadde jeg Imation 8X-plater, som kun ville brennes på 4x. Etter oppgradering av firmware, gikk de uten problemer på 8x. Hent ned nyeste firmware fra NEC sine sider, så blir nok problemet løst. På lik måte som skjermkortdrivere må/bør oppdateres med tanke på problemfiksing i nyere spill, trenger også DVD/CD-brennere oppgradering ,da det hele tiden kommer nye platetyper, med forskjellige mediakoder, hvorpå enkelte ikke lar seg tyde med riktig hastighet på eldre brennere. Lenke til kommentar
Sabotage Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jepp. Akkurat kjøpt inn 100 verbatim plater fra juletilbudet til netshop og fant fort ut at min 2510A bare ville brenne de på 4x. Fulgte guiden på http://support.necsam.com/optical/download...readme.asp?ID=5 og vips så var det 8x. Ekelt og greit! Takk for gode råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå