Pålarn Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei.. Jeg har lastet ned GuildFTPd, og har konfigurert det mest mulig og ifølge manualen som følger med. Men jeg har et problem Jeg har somsagt laga server, og skaffa meg en NO-IP aka DynDNS så denne er ftp://myhre.myftp.org/ ! Jeg sitter bak en Linksys WRT54G trådløs router, og har Telenor som internet leverandør. I GuildFTPd så har jeg laga root, upload og pub accounter, og mapper. Så de som vil laste ned noe fra meg (freeware og feriefilmer for det er ikke lov med ulovlige overføring vettu) så logger de seg på anonymt. Jeg har akkurat oppdater firmwire på routeren, men får fortsatt ikke til å komme på nett med FTP min. Når jeg starter serveren, og prøver å logge meg på ftp://myhre.myftp.org/ så kommer bare *dette* opp. Det er liksom ingen filer eller mapper der Jeg får heller ikke serveren på nett Her er router instillingene mine: Bilde 1 Bilde 2 Jeg har ingen brannmur som står på heller Hvordan får jeg opp serveren på nett og hvordan får jeg frem filene? (instillinger i GuildFTPd) Sikkert noen som bruker det Takker for alle svar som kommer inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå