Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Jeg er forelsket...


nonlocality

Anbefalte innlegg

Hei

 

Dette er kanskje ikke rett plass å søke hjelp, men jeg prøver :)

 

Det er en søt jente på skolen min som jeg tror jeg begynner å forelsker meg i faktisk, jeg synes hun ligner mye på hun i Pussycat dolls (Hun som synger) .

 

Uansett, litt om meg selv: jeg er egentlig ikke sjenert overfor jenter generelt, men når det kommer til sånne ting som dette er jeg veldig sjenert. Det er kanskje grunnen til at jeg har vært singel siden 6 klasse *ler*. Da var det faktisk en søt jente som jeg også likte veldig godt som tok initiativet.

 

Jeg har ikke vært så opptatt av jenter/skaffe seg kjæreste i de siste 10 årene(!) (er ikke homo heller). Jeg bare føler at det er mye stress det å ha kjæreste, enkelt og greit.

 

Men ting har forandret seg...

 

Jeg er ikke sikkert på om hun liker meg eller ikke. Vi har ikke snakket sammen før, vi kjenner ikke hverandre. Men jeg har merket en del "ting" som skjer når vi møtes.

 

- Hun smiler noen ganger, men øyene hennes ser ikke på meg, når vi møtes.

- Når jeg stirrer på henne med vilje kan jeg se at hun smiler og rødmer litt (kanskje)

- Engang jeg skulle ut for å ta litt luft så jeg henne, hun stod sammen med noen venninner og stirret på meg ganske lenge, jeg merket dette og så en annen vei for noen sekunder og se tilbake til henne og hun stirret fortsatt på meg og smiler. (... Nei, er ikke innbislk)

 

Så spørsmålet er:

1. Liker hun meg?

2. Eller synes hun at jeg bare ser teit ut og bare smiler når hun ser meg?

3. Eller er det noe annet hun vil?

 

Hva tror du? Si din mening her og hjelp meg, både gutter og jenter i alle alder er velkommen til å si sine meninger, men for at jeg skal ta det alvor, må du argumentere svaret ditt på en fornuftig måte, det vil jeg sette stor pris på! ;)

 

PS: Det er også alderforskjell på oss, jeg er som du kan se i profilen og hun er 18. Jeg føler meg som en "Oldings" i forhold til henne da. Dette er også grunnen til at jeg ikke har giddet/turt og snakket med henne. Tenkt hvor flaut det hadde vært for meg hvis hun er ikke interessert. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den uberstore kjærlighetstråden er stedet for deg...

 

Den store aldersforskjellen forklarer for meg en del av disse blikkene, og rødmingen. Det er en eller annen ting som gjør at det er litt ekstra å ha blikkontakt med eldre gutter og jenter, har selv merket dette med yngre jenter. Jeg tror hun er litt keen, men samtidig kanskje litt redd for deg.

Lenke til kommentar

Hun ser på meg.... kanskje.... tror du hun liker meg?

 

Selvsagt liker hun deg ikke! Du har ikke snakket med noen. Det går ikke an å like noen uten å kjenne deg. Kanskje hun synes du ser ut som en dust, kanskje hun synes du ser spennende ut. Umulig å vite uten å snakke med henne, og i alle fall umulig å vite ut i fra dine beskrivelser på et forum....

Lenke til kommentar

vel, hvis hun er 18.år burde hun ha kommet over å kune bli forelsket i noen de ikke har snakket med/kjenner. men når du har blitt det, er jo muligheten at hun også er det der. du kan jo alltids spørre henne om hun vil være med på kino eller bevist dra på en fest hun er på?

 

før eller siden "må" du jo nesten ta kontakt uansett, om du er forelsket i denne jenta. enten få bekreftet at hun føler det samme for deg, eller fortsett livet og sikt deg inn på ei annen jente :)

 

good luck!

Lenke til kommentar

Hei allesammen, takk for innlegg :D

 

Jeg har tenkt litt etter å ha lest på hva smeboe & DesertGlow skrev, så konklusjonen må vel bli som du sier headcleaver. Så fra og med idag til neste gang jeg ser henne har jeg 2 valg:

 

1) Drite i hele greia og fortsette som før hvor jeg syntes at jenter/kjærester er stress å ha.

 

2) Bli kjent med jenta for å finne ut hva disse tegnene hun gir meg betyr og kanskje få forandringer i livet mitt.

 

Jeg vet forelskelser gjør at en tenker for mye og dermed overser andre viktige momenter. Selvom jeg aldri har hatt noe seriøse forhold med jenter før, vet jeg såpass mye :D .

Som DesertGlow skrev, det er nesten umulig for dere å vite helheten ut ifra det dere får lest her. Men meningen med denne tråden er at jeg vil vite hva folk som har felles interesse som meg synes og kanskje hjelpe meg med å sette ting i perspektiv.

Lenke til kommentar

Nå er kanskje ikke jeg den rette til å uttale meg om dette, men du er 23 år, og har ikke hatt kjæreste siden sjette klasse. Jeg synes nesten det er litt rart...men nå har ikke jeg hatt noe siden sjuende eller åttende, jeg heller. Men som sagt, det funker ikke å like none uten å kjenne dem, men det kan hende nevnte person finner deg interessant, og det skjønner man definitivt at du gjør tilbake iallfall. Bare å prøve å ta steget sakte men sikkert med å prate litt med dama og greier. Siden hun har passert atten har hun sikkert ikke noe imot å være sammen med en på 23 om det skulle komme den veien, og du har heller ikke noe å skamme deg over at du er "pedo".

 

Cheer up and let it unfold eller no sånn...pent lite nyoppdaget ordtak fra meg :w00t:

Lenke til kommentar

Killerquo Ut ifra det du skrev så virkder du moden for den alderen du er i (Det er et komplimang) .

 

Det er en del ting som jeg ikke har nevnt tidligere. Jeg vet ikke om det har så mye å si da men.

 

Here it goes...

En venninne av henne har nemlig vært på en fest som jeg også var på. Jeg vet ikke om venninnna har sagt noe til henne om meg som gjør at hun sender meg de "blikkene" som jeg snakka om i første post. Fordi i begynnelsen så virket hun ikke interessert. Men for å være helt ærlig så var jeg ikke hypp på å bli kjent med henne heller. Ikke missforstår, jeg synes at hun er en nydelig jente, flink med skole arbeid osv, hun må jo være drømme jente for de fleste.

Som sagt, jeg pleier å se henne når jeg sitter i biblioteket og gjør lekser, hun gjør leksene sine der hun også, så jeg ser henne ganske ofte. Etter en stund så har jeg begynt og gi litt etter (gi faen), jeg smiler til henne og prøver å få øye kontakt osv. Ellers så har det ikke skjedde noe mer...

Lenke til kommentar

Go for it... Bare sørg for at det ikke er sååå mange folk rundt deg når du prøver deg. Mindre fall da.. hehe. Nei, men seriøst du liker hun og du håper og tror at hun liker deg, så prøv ellers kommer du til å angre. Gjort den tabben engang selv og angrer meg blindt i dag. Verste som kan skje er at du får nei, og siden at det mest sannsynlig ikke er en fjortis som du prøver deg på kommer nei og til å være høffelig. Men go for it!

Lenke til kommentar
Det verste er at hun sier at hun har type, og da ender det før det begynner.

 

Det har skjedd med meg før ( 2 ganger faktisk), så det har jeg litt erfaring med. Hadde en tendens til å like jenter som var opptatt. :!: ... :confused: ...

 

Edit: Første gangen var surt som F***. Jeg husker det godt, jeg tror jeg aldri kommer til å glemme det faktisk. Andre gangen gikk det ganske greit. Etter disse episodene så turte jeg ikke å flørte mer. Men uansett, jeg har lært av tabene mine, det er det som er viktig.

Now im back on track with full experience! :D

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei folkens, det er søndag og jeg er fyllesyk (dvs har lite å gjøre), så jeg tenkte å oppdatere denne tråden for de som er interessert i historien min. Lol...

 

Først vil jeg bare si...

Ting har forandret mye siden sist, og når jeg ser tilbake på de siste 6-7 måndene så har jeg oppnådd mye av "målene" om å "conquer" denne jenta som jeg påstod at jeg var foreslket i. Jeg tok feil, jeg var betatt, ikke forelsket.

 

For ca 6 månder siden.

Noen dager rett etter at jeg lagde denne tråden så jeg henne på skolen. Hun satt på en benk, så jeg bestemte meg for at denne gangen skal jeg hilse på henne. Idet jeg gikk forbi henne kjente jeg kroppen min ble varm og nervøs. Jeg så på henne og ønsket at hun ville se opp på meg så jeg fikk øyekontakt med henne, og det gjorde hun. Så jeg sa "Hei!" og smilte og hun sa "Heihei!" *Edited!!*

 

For å gjøre en lang historie kort: Hun har type! Bah! Owned! Again...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Vel. Du kan ta deg en god faen på at det ikke er siste gang det skjer. Men uansett. Du har vært flink. Gjør følgende:

 

#1. Gå inn på dass'n

#2. Lås døra.

#3. Ta ned boksa.

#4. Ta handa rundt tissemannen.

#5. Dra den opp og ned.

 

Voila. Du vil ikke engang huske navnet hennes når du er ferdig.

Lenke til kommentar
Vel. Du kan ta deg en god faen på at det ikke er siste gang det skjer. Men uansett. Du har vært flink. Gjør følgende:

 

#1. Gå inn på dass'n

#2. Lås døra.

#3. Ta ned boksa.

#4. Ta handa rundt tissemannen.

#5. Dra den opp og ned.

 

Voila. Du vil ikke engang huske navnet hennes når du er ferdig.

6331834[/snapback]

 

:hmm: Hjelper det mot forkjølelse også?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Vel. Du kan ta deg en god faen på at det ikke er siste gang det skjer. Men uansett. Du har vært flink. Gjør følgende:

 

#1. Gå inn på dass'n

#2. Lås døra.

#3. Ta ned boksa.

#4. Ta handa rundt tissemannen.

#5. Dra den opp og ned.

 

Voila. Du vil ikke engang huske navnet hennes når du er ferdig.

6331834[/snapback]

 

:hmm: Hjelper det mot forkjølelse også?

6331845[/snapback]

Hjelper mot alt.

Lenke til kommentar

Busee: Har prøvd, det hjalp ikke.

Denne jenta vil jeg ha pga personligheten hennes, ikke noe mer.

 

PS: Fikk vite at hun har type igår! Da jeg ble overasket av at en venninne av henne var på samme festen som meg og at vi har felles venner i vennekretsen. Noe som jeg ikke viste idetheletatt før igår.

 

 

Jeg har ikke ord....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...