davidsense Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei. Fikk sikkert 20 forskjellige data anrop her i kveld. Har en Nokia 6230. Det stod "aktiver infrarød" som førstevalg, ellers kunne jeg trykke valg->svar, eller avvis. Trykte jeg svar, så fikk jeg beskjed om "Du må koble til Terminalen først". Skjønner ingenting! Hva er dette for noe? Samtalene kom ørten ganger fra dette nummeret: +2522433469 og noen ganger fra +2433469 og noen ganger skjult. 2 av gangene fikk jeg innlegg på min Personsvar. Der hørte jeg susing, og det hørtes ut som det var noen der som satt og trykte på tastaturet på en datamaskin. MUFFENS greier!! Kan noen hjelpe meg med å finne ut hva dette kan være? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 De nr er fra : Den Demokratiske Republik Kongo (Zaire) +243 Somalia +252 ref http://info.gulesider.no/gsisok/landkoder.html Ikke spør om hva, men ikke begi deg ut på noe herifra..... Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Dette høres muffens ut. Nå får sikkert Lars og Sten fine regninger fra deg David Hehe. Sikkert noen som prøver å sende deg noe informasjon som gjør at de får noen kroner. Jeg aner ikke jeg. Søkt på google? -Thelle- Lenke til kommentar
davidsense Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 De ringer og ringer, faen jævlig irriterende!! Ingen har jo peiling på dette.. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noe sier meg at det er spesialnummere. Så når du ringer dem tilbake så koster det 100kr i oppkobling og 100kr.per minutt eller noe. Så det her helt sikkert noe svindlere på gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå