Gå til innhold

Prob. Med Lydinnspilling!(SoundMAX Digital Audio)

Anbefalte innlegg

Hei, folkens.

Har et problem som gjelder lydinnspilling.

Dette problemet har ikke oppstått tidligere, og så sent som i går virket mikrofonen flott... Men i dag gjør den ikke det.

Problemet kan egentlig beskrives med at det høres ut som om det er en dopa person som snakker. (Jeg legger ved et lydklipp så dere kan høre selv)

Jeg sier: Dette er et problem, jeg vil ha det fikset så snart som mulig! (Den stemmer dere hører der, er hvertfall ikke min normale stemme...)

Jeg vet det ikke er et problem med høyttalere eller høyttalerinstillinger, da all lyd som er spilt inn av andre, lyd fra spill, filmer osv. er normal, derimot er all lyd som er innspilt gjennom egen mikrofon det er feil med. Samtidig er det ikke headsettet sin feil heller, da jeg har prøvd med to forskjellige headset...

Har SoundMAX Digital Audio. Ingen innstillinger er endret av noen så vidt jeg vet de siste 24 timer. Installerte XP codec pack her om dagen, men mikrofonen ble brukt etter dette i går, og ingen problemer oppsto da. Det var faktisk to inntregningsforsøk på PCen min tidligere i dag.. Kan det ha en sammenheng?

Har kjørt Antivirusprogrammer o.l men ingen av dem har funnet noe..

Etter å ha skrudd frem og tilbake på diverse innstillinger (for å se om noe hjalp (noe det ikke gjorde..)) har jeg forresten fått ekko (når jeg sier noe hører jeg det i høyttalerne med en gang). Trodde jeg tok bort dette igjen, men den gang ei.. hvordan får jeg bort ekkoet?

Har ikke så mye peiling på dette, så fint om dere, hvis dere vil ha mer informasjon sier fra og evt. hvor jeg kan finne dette. Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...