Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Masse artifacts når PCen kommer til login screen!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Fikk problemet nettopp. Når Pcen kommer til login screen kommer det masse arctisfacts med linjer og farger. Ingen tegn til skader før. Av og til kommer jeg inn, men den låser seg snart alikevell.

Spørsmålet mitt er derfor: Er skjermkortet gåent eller holder det med en ny Xp install? Tviler på det siste hjelper, men.

Edit: Dette har jeg prøvd; Starte på nytt (selvfølgelig), Ta kortet ut og inn, Restarte bios. jeg har ikke prøvd med et annet kort, fordi jeg ikke har noen andre å prøve med.

Edit2: Her har dere to bilder:

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Artifacts oppstår som regel pga høy GPU temperatur.

Hva er tempen på skjermkorte ditt? :)

5286822[/snapback]

Det som er så rart, Jeg har godt luftgjennomstrømming og som regel lav CPU temeratur. Men når jeg så på måleren viste den 85c! Jeg stile vifta til 100% og temperaturen sank til 50c, mens Ram sank til -40c! Stemmer ikke helt.

Jeg prøvde kortet i BF2 der funka det fett, men det som er så rart er at jeg ikke får artifacts under belasting!

Vifta kjører og jeg har sjekket for støv.

Lenke til kommentar
For morro skyld, legg inn nye skjermkort drivere

5288828[/snapback]

Hmm, Det hjelper lite når jeg ikke lenger kommer inn på PCen. Skjermen er full av artifacts allerede fra login screen kommer opp. Pcen har stått av i hele natt så varmeproblemer er det neppe.

Hvor lang tid vil det ta før jeg får nytt fra Komplett? Ikke før romjula eller i værstefall ikke før etter nyttår? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...