MC2 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei Har et problem: det kommer nemlig ikke noe lyd når jeg spiller av flash filer som vises på hjemmesider. Får lyd når jeg hører på musikk, og alsa er ikke mutet. Bruker Firefox og har prøvd å reinstallert flash player mange ganger gjennom YaST2. Kjører SuSE10, hvis det spiller noen rolle... Håper noen som vet hva som er feil, og takker for svar. Lenke til kommentar
petter1 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg vet ikke hva slags lydformat som brukes i flash, men det kan jo hende du trenger feks mp3 støtte? Du finner i hvertfall en liten guide til hvordan man ordner en del sånt her. Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Standardproblem. Kjører du aRts/ESD? Hvis du gjør det så deaktiver aRts/ESD. Sist jeg sjekket så brukte Flash OSS, hvis du har et dårlig lydkort/driver så greier du ikke å mikse OSS med andre. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Har lest den guiden petter1, men takk. Bruker alsa, hvis jeg forstår deg riktig... Men tingen er at lyd i swf funker visst fint, men ikke når jeg kjører mplayer samtidig. Hvis jeg vil ha lyd i swf så må jeg stenge av mplayer og restarte firefox før jeg får noe lyd... ganske irriterende av og til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå