Gå til innhold

[LØST]Har greid å slette lyd-driver. Hvor er den?

Jørnan

Anbefalte innlegg

Holdt på med noe i stad, og vips, så hadde jeg ikke lyd. Jeg kan ikke åpne noen filer i MediaPlayer, driveren er "borte", jeg kan ikke ta opp lyd og alt er HELT stille. Kan jeg ha slettet driveren?

Hva kan være galt?

Har Win XP SP2 om det har noe å si :)

Endret av jornan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holdt på med noe i stad, og vips, så hadde jeg ikke lyd. Jeg kan ikke åpne noen filer i MediaPlayer, driveren er "borte", jeg kan ikke ta opp lyd og alt er HELT stille. Kan jeg ha slettet driveren?

Hva kan være galt?

Har Win XP SP2 om det har noe å si :)

5286559[/snapback]

Råder deg til å laste ned en annen spiller feks Mediaplayer Classic 6.4.8.7 (3.2.1)

denne spiller alt av formater så å si i tillegg har den Ac3 og Dts dekoder innebygd for ren digital avspilling.

Se vedlegg for opsett av lyd for å aktivere s/pdif om du har støtte for dette på kortet ditt.

Gå etterpå på legg til & fjern programmer så på legg til og fjern Windows komponenter og ta bort haken foran mediaplayeren du har i dag slik at Mp C blir brukt som default player,du trenger ingen annen spiller enn den.

lykke til ;)post-90164-1134457443_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ja, men den kan heller ikke spille av lyd uten lydkort? Uansett hva jeg gjør, så kommer det ikke lyd! :)

5288891[/snapback]

Så du har ikke lydkort ? har vel et internt lydkort på hovedkortet ditt ? bruk systemgjenoppretting da og restore maskina di tilbake til FØR dette skjedde så funker det igjen ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...