HoaXed Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 SOm emnet sier, leter jeg etter ett program som kan forvrenge stemmen samtidig som jeg snakker.. Altså nesten som i Star Wars ned Dart wader, vis noen skjønner (Du snakker inn, programmet gjør om, og spiller av høyt) Skal være julenisse og tenkte dette kunne vært nyttig.. Noen forslag? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 SOm emnet sier, leter jeg etter ett program som kan forvrenge stemmen samtidig som jeg snakker.. Altså nesten som i Star Wars ned Dart wader, vis noen skjønner (Du snakker inn, programmet gjør om, og spiller av høyt) Skal være julenisse og tenkte dette kunne vært nyttig.. Noen forslag? 5286535[/snapback] Julenisse med dart vader stemme? Hehe, neida Mener du får noe sånt på Clas Ohlson. Men jeg fant ikke fram når jeg søkte. Er så mye å lete gjennom... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 SOm emnet sier, leter jeg etter ett program som kan forvrenge stemmen samtidig som jeg snakker.. Altså nesten som i Star Wars ned Dart wader, vis noen skjønner (Du snakker inn, programmet gjør om, og spiller av høyt) Skal være julenisse og tenkte dette kunne vært nyttig.. Noen forslag? 5286535[/snapback] Julenisse med dart vader stemme? Hehe, neida Mener du får noe sånt på Clas Ohlson. Men jeg fant ikke fram når jeg søkte. Er så mye å lete gjennom... 5289090[/snapback] hehe.. Får dra og se i morra da, de har åpnet ny butikk her i byen nå takk. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 EAX på flere creativekort har denne funksjonen (har det på audiogykortet og hadde det på 1024live også tror jeg) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Funnyvoice endrer pitch iallfall, men ikke noe annet. Gøy likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå