Tertit99 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei Jeg var uheldig å søle cola i min bærbare pc(Dell inspiron 8600). Etter at jeg demonterte hele maskinen og fikk renset den for sukkersøl, så virker den ikke. Så rart tenker dere. Det som skjer at jeg får bare en delvis søyle på BIOS oppstart den stopper opp ca 1/5 av den søylen her fryser det. Det er mye som tyder på at hovedkortet hat gått ad undas. Jeg lurte på om det er mulig å få tak i et hovedkort og tastatur. Kan dere hjelpe meg med hvor. Jeg husker ikke navnet på hovedkortet men maskinen ble kjøpt for 2 år siden og det sitter en 1,4 ghz pentium m (banias) prosessor, skjermkortet er et geforce 5650 go. På forhånd takk. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Siden det er en Dell maskin tror jeg kanskje du bør kontakte dell for å hørre med dem om hva som kan gjøres. Dog billig blir det garantert ikke da Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 jeg tenkte kanskje at noen av dere som har en ide om hvor jeg kan få tak i delene for en billig penge. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Du kan f.eks sjekke ebay. Der får du alt til Dell maskiner. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kan jo sjekke med greentech.no De overtar jo alt av brukte og ødelagte maskiner fra Statoil (som bruker Dell). Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå