eUnaas Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har kjøpt et usb tvkort til pcen. Men, finnes det annen programvare jeg kan bruke enn: Pinnacle Media Center? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg leter også etter et annet program som er litt raskere en det programmet, men jeg har PCI kort jeg da. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har god erfaring med ChrisTV. Dere kan jo teste det ut. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har god erfaring med ChrisTV. Dere kan jo teste det ut. 5286749[/snapback] ChrisTV anbefaler jeg også! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg bruker CyberLink PowerCinema, men det er bare fordi det fulgte med Coop PC'n min. Funker greit de få gangene jeg har brukt TV kortet som fulgte med maskinen. Om jeg ikke bruker PC'n som TV, så var gikk det fint å koble video og lydsignalene på input på Tv kortet og bruke den som video opptaker;-) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Anbefaler dere å teste ut DScaler (Open Source). Kan ikke ta opp med det (kommer i neste ver.), men suveren bilekvalitet. EDIT: Kan ta opp og Endret 13. desember 2005 av Okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå