Propaganda Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 jeg har disable i bios, men ikke windows, hvor gjør jeg det? hva er hensikten med å avinstallere alt av creative software? da vil jo det lydkortet jeg bruker ikke fungere Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) høyreklikk på min datamaskin -- behandle/manage --> finn lydkortet. Som kanskje heter Realtec 97 eller no. Så høyreklikker du på den og velger disable. eventuelt egenskaper --> disable.. Vel.. du kan prøve å installere alle drivere på nytt. og da er det like greit å installere alt på nytt av drivere og programvare som fulgte med lydkortet.. prøv å få i tak i siste driver til lydkortet også Endret 27. desember 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 finner ikke onboard lydkortet der, det er sikkert fordi det er disable i bios. Jeg har allerede avinstallert og installert alt av creative drivere på nytt, uten at dette hjalp noe. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Står PC og alle andre enheter koblet til jordet kontakt? Har du prøvd en slik kontakt-padde med strøm-filter? F.eks. noe som dette? Endret 5. januar 2006 av Krapfoss Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 har faktisk tenkt tanken på at det kan være en jordings feil som gjør det, men jeg har ett vern mellom pc'en og anlegget, som skal beskytte anlegget mot eventuelle strøm impulser, men det er fortsatt støy. er det noen andre og kanskje litt billigere måter å få jorda det på? 1000 spenn er jo litt drøyt da? Brodern har kobla sitt anlegg mot pc'en og har ikke no av det, og ikke no støy, så det må jo være en måte å fikse det på uten å måtte blåse av en høvding. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Står spenningsvernet i en jordet kontatkt? Hvis ikke har det ingen verdi egentlig. Ikke alle spenningsvern filtrerer strømmen. Tror du får svært billige strømfiltrerende spenningsvern på Clas Ohlson til 100-lapp eller 2. Står PC og anlegg i samme kontaktene / på samme kurs? Prøv evt og koble dem sammen med en TOSLINK optisk kabel, så unngår du at strøm/jorg leder mellom dem. Endret 6. januar 2006 av Krapfoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå