Martin-sama Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Bare lurte på en ting, koster den vanlige versjonen av XBOX 360 live penger? Som årsavgift eller noe sånt? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 er det xbox live silver du mener så nei er gratis.. og følger med når du kjøper 360. det er xbox live gold du må betalefor.. men denne må du bestille i etterkant Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 du ,å ha xbox live gold for å spille online men du kan vere på "arket place" med xbox live silver Lenke til kommentar
kjetisu Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 du ,å ha xbox live gold for å spille online men du kan vere på "arket place" med xbox live silver 5286364[/snapback] Lurer noe på det samme jeg også.. hva er forskjellen mellom Gold og Silver da? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Står jo der du må ha xbox live GOLD for å spille på nettet mot andre. Silver kan du ha friends og sånn tror jeg men market place får du også brukt. men IKKE spillt online som på gold. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Står jo der du må ha xbox live GOLD for å spille på nettet mot andre.Silver kan du ha friends og sånn tror jeg men market place får du også brukt. men IKKE spillt online som på gold. 5286862[/snapback] Man kan jo spille online med Live silver også! Det er jeg helt sikker på altså! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Står jo der du må ha xbox live GOLD for å spille på nettet mot andre.Silver kan du ha friends og sånn tror jeg men market place får du også brukt. men IKKE spillt online som på gold. 5286862[/snapback] Man kan jo spille online med Live silver også! Det er jeg helt sikker på altså! 5287073[/snapback] Nei, det kan du ikke... Mulig de gjør det slik at onlinespilling blir tilgjengelig for sølvmedlemmer for en liten prøveperiode (får jo uansett 1 mnd gratis Gold med Xbox360), slik at flere skal betale. Koster vel i underkant av 500kr i året med Live! Gold Lenke til kommentar
X672 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 http://www.xbox.com/en-GB/live/xbox360/memberships.htm Gold LevelAll the Silver level benefits PLUS: Enter a 2-million strong arena of gamers, with online multiplayer gameplay. Get your hands on brand new content and previews with exclusive Xbox Live Marketplace downloads and content. Challenge a competitor matched to your skill level, or just play casually with revolutionary TrueSkill™ matchmaking. Raise your chances of being re-matched with a gamer you enjoyed playing against with enhanced gamer feedback. Make the most of the Xbox Live community with enhanced friends list management. Note: Gold/Silver Level requires Xbox 360 storage device and broadband connection. Gold Level requires a monthly or annual membership fee. Xbox Live Marketplace downloads and MMO games may require an additional fee. Silver Level Let other gamers know who you are and how you play, with a unique gamer profile. Create and maintain a friends list and get in touch instantly with friends and family online with text and voice messaging. Access Xbox Live Marketplace for great downloads, including console classics from Xbox Live Arcade, demos and trailers for upcoming games. Get a taste of multiplayer action, with access to Massively Multiplayer games. Just create a gamertag and go. Enjoy unlimited multiplayer action with trial Gold Level membership opportunities. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 har hørt rykter om at Silver vil få Gold-adgang i helgene? dette er sannsynligvis bare tull, men time vill shåvv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå