questra Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Reinstallerte xp nylig og nå kan jeg kun velge image recorder i Nero. Cd-romen fungerer utmerket ellers. Hadde dette problemet sist jeg reinstallerte xp også. Da la jeg inn en annen versjon av Nero og så virket det med en gang. Nå bruker jeg den samme versjonen, men likevel kan jeg ikke velge Cd-romen. Er det en innstilling jeg har gått glipp av, eller er det verre enn som så? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Sjekk jumperen og kabelen til brenneren. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 prøv å oppdater neroversjonen din =), nyere versjoner støtter flere brennere og har flere muligheter Lenke til kommentar
questra Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) La inn Nero for tredje gang nå (samme versjon hver gang), og nå virket det plutselig. Stabilt.. Endret 12. desember 2005 av questra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå