pessimisten Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 hey alle sammen! jeg har nettopp formatert til xp pro sp2 fra home sp2 og nå lagger d som bare F**N i forhold til d gjorde før e formaterte. d er mulig at e har gjort no på home før, men kanke huske noe om d i så fall...... er det noen som kan hjelpe meg med å gjøre pc'en raskere? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har du prøvd å tømme temp-mapper og fjernet cookies? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 dette er en fin side over ting du kan gjøre for å forbedre ytelsen på XP http://itpro.no/kanal.php?op=Tips Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har du prøvd å tømme temp-mapper og fjernet cookies? 5286203[/snapback] har avast pro ellers bare ad-aware og windows firewall(samme som e hadde før formatering. har ikke slettet temp mappa(hvor gjør jeg d?). men jeg formaterte i går så d skulle ikke være no problem vegis: takk for tips...tester nå om noe hjelper Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg anbefaler at du legger inn ZoneAlarm, for ellers vil maskinen bli full av "søppel". Windows Firewall er ikke god nok. Temp-mappen finner du i "documents and settings\<brukernavn>\lokale innstillinger\temp". Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg anbefaler at du legger inn ZoneAlarm, for ellers vil maskinen bli full av "søppel". Windows Firewall er ikke god nok. Temp-mappen finner du i "documents and settings\<brukernavn>\lokale innstillinger\temp". 5286896[/snapback] skal du slette alle mappene i temp eller bare filene i mappene? Zonealarm har e prøvd før og da fikk e mange popups fra zonealarm.....stemmer dette? eller var d et anna prog? Lenke til kommentar
jeg_er_lur Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det kjører jo en masse service's som default da, du kan jo lese dokumentasjonen på disse og deaktivere de du ikke trenger. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Det kjører jo en masse service's som default da, du kan jo lese dokumentasjonen på disse og deaktivere de du ikke trenger. 5287071[/snapback] ja jeg prøvde meg litt der, men tenkte at jeg for bare la d stå siden jeg ikke vet va d er. har nettopp testa zonealarm og d er masse porter og proggrammer d må åpnes for (litt stress) og zonealarm funker ikke samen med avast :S Lenke til kommentar
Timur Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Vil ikke akkurat si at brannmuren hjelper så veldig mye på å bli kvitt søppel. Sørg for å scanne pc'en din for spyware og virus minst en gang i måneden. Rens registeret, fjern programmer du ikke har bruk for, bruk FireFox/Opera e.l (OBS! Ikke IE!) og bruk hue når du surfer og over hva du laster ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå