mantra17 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Tromsdal er nå siktet i en korrupsjon-sak, nå gikk en politi-tjenestemann ved Oslo Politi-distrikt med i dagsuget, men hva annet kunne han vente? Han "blåser" samarbeidet han hadde med politiet ut på NRK, dernest kringkaster han til de som ikke måtte vite det allerede, at han var tyster. Herregud, mannen må være helt idiot, i sin iver med å få følt seg viktig, i sentrum, lyver han til alle som kan tjene denne sak, som har ført ham på lukteavstand av han sin egen grav. Jeg er sikker på at blåsingen av politiet, har ført fram til den siktelsen han nå idag fikk i trynet. Hvis målet var fullstendig nederlag, valgte iallefal Tromsdal gode kandidater, den organiserte kriminalitet og Oslo Politi-distrikt. Begge to! På en gang! Og nå skal han sitte 14 dager i varetekt. Og denne idioten lar politiet få jobbe som informatør, en som ikke øyner forskjell på løgn og sannhet, ei heller rett og galt. Jeg satt bare her og lurte på om denne Tromsdal har en smittende fordummende effekt på sine omgivelser, slik at politiet ble smittet. Tror dere politiet har mange slike "Tromsdalinger" på småjobber inn i miljøer de ikke kommer inn selv? At utvalget er så lite at de må ta til takke med slike tullinger? Håper ikke det. Ingen info må være bedre enn feil info. Også all honnør til Tromsdal som har pleiet dumskapen så lidenskapelig. Endret 13. desember 2005 av mantra17 Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg trodde dette skulle interessere mange, mulig det er meg som satte en for snever grense for hva som kunne diskuteres, også mulig tema ikke har interesse. Politimetoder. Tar jeg helt feil når : Tromsdal skulle lede politiet til gull og grønne NOKASp enger, istedet gav han dem Brennpunkt-dokumentaren. Politiet fly forbannet etterforsker rundt Tromsdal, finner selvfølgelig kjapt noe på borderlineren og putter ham i varetekt. Takk for sist. Tullingen som sitter der uten noe informasjon, tror vel alle medier skriver om finansakrobaten og føler seg viktig av den grunn. Primært sitter han der for å føkka med politiet, sekundært for lovbruddet? Eller gjør ikke politiet slikt? Bør politiet kunne betale info med f.eks unndragelse av straff, henleggelse o.l. Romavlytting? Er det helt greit, "det er jo bare de kriminelle, som har noe å skjule"? Burde vi tolerere at politiet kunne bryte noen lover, når det er i "samfunnets interesse? Eller gjør ikke politiet sånn? Føl fri til å diskutere. Politimetoder generelt, ikke politivold spesielt. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nei, politiet skal ikke bryte loven. Gjør de det skal de straffes. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nei, politiet skal ikke bryte loven. Gjør de det skal de straffes. 5289014[/snapback] Men da finner de aldri bad-guysa og verden går under :S Har du ikke sett 24 eller? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Nei, politiet skal ikke bryte loven. Gjør de det skal de straffes. 5289014[/snapback] Joda, og straffes gjør de nok, men kun det som blir etterforsket. OK. Forestill deg at politiet ble så forbanna på Tromsdal, at de satte noen til ..."finn noe, finn noe som setter ham i cella, han kødder ikke med oss". Etter noen uker blir han bura i isolat. De vet sikker at CT ikke liker å bli innelåst og isolert . Brytes lov? Jeg klarer muligens å se at en lov brytes allerede i "motiv for igangsettelse av etterforskning". Eller er det ulovlig? I så fall, hvem skulle anmelde, da rimiligvis hele "huset" står bak "Prosessen: Hevn"? Men da finner de aldri bad-guysa og verden går under Jeg er litt opphengt in the "Tromsdal case", ut av samarbeidet får jeg kun øye på hr. Tromsdal som den eneste fengslede.(Kanskje han som skjøt CT i beinet er sikta) Foretningsmannen, hvis foretningsmodell de to siste år har ført til ei celle. Ser ikke noe bad-guy tatt her, kun en sad gay. Apropos avlytting, rom- tele- og data-, kun i saker av alvorlig karakter, staten skal ikke i utgangspunktet overvåke noe uskyldig menneske, så en mistanke må være godt begrunnet og lovbruddet som planlegges, må være svært grovt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå