carl-kr. Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 hei! jeg har pc og msn messenger 7.5 jeg har webcam og vil føre en videosamtale med min søster som har en mac. har funnet ut at mac har andre versioner av msn. får denne feilmeldingen når jeg starter en video samtale: "The invitation to this video conversation was not sent because Sarah is using an older version of Messenger that does not support this feature"... hvilken version av msn kan hun bruke?? takker for hjelp Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Vil tro nyeste ver. av Msn Messenger for Mac vil løse problemet ditt. har du testet den?hvis ikke last den ned her : Messenger 5.0 for Mac Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 *sigh* Mercury eller amsn, disse har webcam-støtte. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) har prøvd nyeste msn for mac...fungerer ikke Endret 13. desember 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Neh, bare du som ikke har lest grundig nok. Nyeste amsn tilsier amsn fra cvs, mens du garantert har prøvd 0.94. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Bruk heller Mercury. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå