Snublefot Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 LOL larsP helt konge den siste der =) Btw. CrazyKimmi, kan ikke du nevne et eksempel på situasjon der du har sagt noe og ment noe annet? Jeg er liksom ikke helt inne i de tder 5288865[/snapback] Det kan jeg vettu... Jeg sa feks til LarsP ( indirekte) han var kjepphøy, men det jeg mente var at jeg syntes han er en ufordragelig fyr jeg ikke liker... Sånn.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Følte et seriøst brudd på 14tegns regelen her....=/ Flere forslag? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 LOL larsP helt konge den siste der =) Btw. CrazyKimmi, kan ikke du nevne et eksempel på situasjon der du har sagt noe og ment noe annet? Jeg er liksom ikke helt inne i de tder 5288865[/snapback] Det kan jeg vettu... Jeg sa feks til LarsP ( indirekte) han var kjepphøy, men det jeg mente var at jeg syntes han er en ufordragelig fyr jeg ikke liker... Sånn.. 5290410[/snapback] Lars P just got owned! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Denne tråden er ikke stedet for "forumflørting" og kommentarer til den. Ta slikt på MSN, mobilen, hotellrom eller hva det nå skulle være . Ikke la tråden skli helt ut her. Endret 13. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Gutter er jo mye smartere, da vi sier ting rett ut slik at vi unngår missforståelser. Du missforstår liksom ikke "jeg skal knuse trynet ditt, jævla soper". Her vet vi med en gang at det er snakk om en som har vært stor i kjeften, som gjerne har en litt skev hårfrisyre. Underforstått (jamfør regelbok 3 avsnitt 2b i kvinners handbok om menn)(ja de har en slik bok i veska, hvorfor tror du dem ser rett gjennom alle fattige forsøk på unnasluntring) er det egentlig fyren som sa "jeg skal knuse trynet ditt, jævla soper" som i følge damene er soper. Her skal vi ikke undervurdere mannens egenskaper på høyt plan, alle mannfolk har nå forstått hva jeg prater om, mens jenter vil nå sitte å se på dette sammenserumet, som noe makkverk av en evneveik østfolding. (Og dem som ikke forstod det, ja det er kødd alt i sammen.) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Sterke ord siden det talen skal fremføres hos, også går under klassen Bibelklassen.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Lars har da alt som trengs for å forføre kvinnen. Guds gave til mennesket vil nå jeg si. Tror ikke jeg ville fornærmet jentene for mye i talen din, kjære, kan fort bli noen furtetryner av sånt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 For det første, i damenes tale skal man HYLLE samtlige damer som de gudinnene de faktisk er. Men, siden trådstarter fremdeles er i jentelusstadiet så er vel det fåfengt å komme med noen positive tilnærmelser til "problemet". For det andre, den dagen jeg blir verbalt slått ut av et premenstruelt jentetroll så skal jeg tatovere Kjetil Iversen horisontalt over penisen. For det tredje så vil jeg gjerne gi Dotten en god klem. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Tar du virkelig den tale greia serriøst? Uansett hva er problemet? Går utifra at du er sånn ca hetero og da er det medfødt at du elsker kvinnen... Hvor ligger da problemet, er jo bare å ramse opp all den dritn du liker ved dem og kutte ut det negative og perverse... Med mindre det er en litt småkinky forsamling du skal fremføre den for Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Nå skal jeg gå å tatovere lars erik vertikalt over penisen for at jeg ble verbalt utskjellt av et premenstruell jentetroll(Deg ja larsP) Tror jeg skal ta med den tatoveringsgreia. Den tror jeg skal funke.. Og ja, jeg tar den talen "litt" seriøst... Endret 14. desember 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvis jenter ikke liker gutter, sier de: Ånei, jeg hater dem! Argh! Skal aldri snakke mer med dem! Men hvis en jente finner ut at hun er lesbisk: Å nei! Jeg kan aldri se på en gutt igjen! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kan du ikke bare gi de litt cred for de 2,3 ungene de kommer til å presse ut om et par år da..? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Se tråden "damenes tale. Ideer" for å se talen.. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Si at om 10 år kan dere møtes som prompekompiser, og se en trist film sammen for å sjekke hvem som klarer å få følelsene mest ut av kontroll! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Hva mener du med? Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Her har du vel en del særhetstrekk ved damer og hva de krever av menn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fotlenke, gapestokk, gitter og safe finnes frem og denne går dermed bak lås og slå. Når jeg påpeker at tråden ikke må skli helt ut så er ikke veien å gå å skrive om tatovering av kjønnsorgan m.m. ..... Trådstarter kan dere hjelpe videre i følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502890&st=20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg