emphany Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 heisann fikk min nye laptop for ca 1 uke siden. en FSC AMILO A1650G! alt funker fint, å jeg er godt fornøyd med kjøpet mitt, men pcen låser seg 2-3 ganger om dagen helt plutselig, slik at jeg må restarte for at ting skal funke igjen. noen som har hatt det samme problemet elle eventuelt vet hva som er galt og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Klikker den regelmessig eller er det helt uforutsigbart? Hva bruker du pcen til når den klikker? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Lenke til kommentar
emphany Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Klikker den regelmessig eller er det helt uforutsigbart? Hva bruker du pcen til når den klikker? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? 5286584[/snapback] den klikker ganske så uforutsigbart. bruker ikke pcen til noe krevende eller noe slikt, det virker som om det er ganske tilfeldig når det skjer. bruker for tiden ikke noe virusporgram eller lignende, men blir svært overrasket om det er det som forutsaker problemet! pcen funker helt som den skal, men så plutslig låser en seg bare i ny og ned. det kan ta lang tid mellom hver gang det skjer, så aner egentlig ikke helt hvorfor det skjer?:o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå