morten_s Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg skal ha ny PSU. Kriteriene er: 1. Sterk nok for SLI oppsett, en Raptor og en Barracuda 2. Tilkoblingsanretning for ledninger slik at jeg selv kan koble til de ledningene jeg behøver (Vil ikke ha for mange overflødige ledninger inne i kabinettet ) Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er denne for dyr? Fortron Source Epsilon 600W, Blått Lys, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin 1249 kr Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Veldig bra Også veldig bra.. Denne duger sikkert Sikkert også denne (har ikke hært noe spes om de siste). Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Veldig braOgså veldig bra.. Denne duger sikkert Sikkert også denne (har ikke hært noe spes om de siste). 5286507[/snapback] R-O-F-L-M-A-O Jeg må sikkert virke som en overfnisete fjortis, men den måten du svarte på der syns jeg var aldeles hilarious :!: Satte i en skikkelig gapskratt her Takk for tipsene btw. Endret 12. desember 2005 av morten_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå