CarinaE Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er på utkikk etter en "humoristisk" fiskebok.. Noe ala "hvordan få fisk"...osv..Noen som vet om slike type bøker? Takker for all hjelp! Carina Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 har ingen aning.. men OT.. hva skal du med en slik bok? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Tenkte på som julepresang til en kamerat av meg..Han har lovt meg et bilde av storfisken lenge, men han har enda ikke fått noe fisk.. Tenkte derfor på å gi en slags "hvordan få fisk" bok...dog en litt morsom en.. Tror jeg forresten har funnet en bok..Dummies bøkene.. fant "fishing for dummies" og "flyfishing for dummies" på nett, må bare finne de i virkelige butikker.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Tenkte på som julepresang til en kamerat av meg..Han har lovt meg et bilde av storfisken lenge, men han har enda ikke fått noe fisk.. Tenkte derfor på å gi en slags "hvordan få fisk" bok...dog en litt morsom en.. Tror jeg forresten har funnet en bok..Dummies bøkene.. fant "fishing for dummies" og "flyfishing for dummies" på nett, må bare finne de i virkelige butikker.. 5289566[/snapback] kan du ikke bestille fra nettet da? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Spørs bare om jeg får den i tide.. Får saumfare butikkene på sentra til helgen Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Nå har jeg et lite problem her..håper kanskje noen av dere kan hjelpe meg litt.. Har nå vært på både norli, tanum og ark bokhandel uten å finne noen dummies bøker.. Noen som vet hvor jeg kan finne fly fishing for dummies? Gjerne på nett, men da må jeg ha den innen fredag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå