Fluffy Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Heisann, jeg har fått et lite problem, når jeg kobler til nettverks kabel til min bærbare hp pavlion og kobler den til routeren ( en DELL router ) kommer det bare koblet til nettverk kobler fra nettverk, det kommer heletiden, så jeg leverte min bærbare til rep. på HP, så fikk jeg den tilbake og de sa at DHCP var koblet fra i BIOS, og jeg koblet til nettverkskabelen igjen og hadde samme problem.. så prøvde jeg å koble pc`n til en gammel hub jeg hadde liggenes, og da gikk det.. så vet noen hva som kan være feil ? :\ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Høres nå ut som det er dell-ruteren din som er helt på trynet. Men jeg er liksom ikke helt med på "DHCP var koblet fra i BIOS". DHCP har da virkelig ikke noe med bios å gjøre, eller har du en eller annen spesial-løsning hvor ruteren er innebygget i pc'n? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Høres ut som en dårlig nettkabel der netkortet ditt skifter mellom 10 Mb og 100 Mb hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå