Kaldvann Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Hei Noen som vet om noen irc kanal for akam.no? eller andre fotorelaterte irc kanaler? Endret 12. desember 2005 av Kaldvann Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Sorry.. men bytt emnetittel.. før denne tråden blir stengt.. brudd på 3 ord's regelen.. Lenke til kommentar
zany Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei Nå er det år og dag siden jeg brukte IRC, men hva med å starte en i regi av Akam? Vil tro at det kan være i mange sin interesse. Vet i hvert fall at jeg ville slentre innom der ved jevne mellomrom Så til Akam ledelsen, kan dere ikke først ta dette redaksjonelt, hvis dere er up for it så kan dere kanskje ta å lage en Poll/Undersøkelse hvor fok svarer ja eller nei til forslaget. Så en opptelling når 1 mnd er gått. Bare et forslag fra min side i hvert fall. mvh. Peter btw. God JUL til alle fotofile og anna godt folk. Akam keep on goin' - ya'll looking good! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Foto.no har en egen kanal tror jeg, synes å huske jeg hang der litt for noen år siden. Verdt å sjekke opp kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå