ChrZZ Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Har et kensington lock-hull på min bærbare, men hvor får jeg kjøpte det som skal i der? Jeg regner med at jeg ikke kan putte hva som helst der, siden prinsippet med låsen er å gjøre mest mulig skade hvis den blir tatt ut med makt. Noen vet hvor jeg (evt) kan kjøpe dette i Norge? (eller om jeg er helt på bærtur med dette her) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Har du sjekket ut diverse nettbutikker eller andre butikker? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har selv lurt på dette, uten å lykkes i min søken. Håper du publiserer det her hvis du finner det ut! Lenke til kommentar
kbsb Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Dell selger kensington lås til sine pc'r ihvertfall, du kan jo høre med de Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Clas Ohlson? :razz: Lenke til kommentar
rakett Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 hva er kensington lock...........? har aldri hørt om det :smile: Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Kensington Lock, og andre sikring utstyr for Bærbare selges av. K-N Security AS http://www.kn-security.no Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ærlig talt, altså... :razz: Det første treffet etter et kjapt søk på HW.no's prisguide var dette. Edit: Merk: Selv om låsen er av merket Compaq, er den "compatible with all portables". Hmm, ser forresten ut til at BUFF kom meg i forkjøpet, men da har du i hvert fall et par alternativer. [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-09-04 14:54 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå