Gå til innhold

En smule varierte skytestillinger

jadacool

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke typisk at det alltid er triste mennesker uten humor som skal svare på en post :!:

Hva det har med BF2 å gjöre? Kanskje ikke allverden, men lite morsomt er det jo at mens mange önsker seg kraftigere secondary i BF2 så springer denne mannen med en stövfjär? Det er lov å le av det.

Patetisk? Du må klare å se på saker, selv til dels alvorlige som dette med litt "svart" (ikke rasistisk ment) humor, ellers har du jaggu et töft og trist liv. Det handler om distans vettu gutten. :roll:

Lenke til kommentar
Er det ikke typisk at det alltid er triste mennesker uten humor som skal svare på en post  :!:

Patetisk? Du må klare å se på saker, selv til dels alvorlige som dette med litt "svart" (ikke rasistisk ment) humor, ellers har du jaggu et töft og trist liv. Det handler om distans vettu gutten.  :roll:

5286618[/snapback]

Jeg har humor, men jeg synes dette er patetisk likevel. Det er ikke det at det er alvorlig at folk skyter på hverande, men generaliseringen. Selv om man er mørk i huden, er det ikke selvsagt at man hører på hip hop osv. Spesielt ikke når det er folk fra Liberia vi snakker om. Hadde faktisk vært mer morsomt om det var folk fra etellerannet getto-strøk i USA det var bilder fra.

Dessuten, jadacool, så var innlegget mitt rettet til deg. Jeg kommenterte heller posten som du linket til.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Dessuten, jadacool, så var innlegget mitt rettet til deg. Jeg kommenterte heller posten som du linket til.

Du mener vel ikke rettet til meg?

Du har nettopp tatt livet av en av mine store illusjoner, nemlig den at alle mörkhudete er veldig bra på basketball!

;)

Nok skal jeg väre enig i at innleggene i forumet bildene er hentet i fra ikke er så der veldig nyanserte, uten kanskje litt sneve i holdningen. Hvor seriöse de er er en annen sak.

Man kan jo dra dette en annen vei også, i alle innleggene i original forumet så skrytes det av hvor enkelt det skulle väre å bekjempe disse soldatene som tilsynelatende ikke har peiling. Men tenk om det er nettopp det de har? At de er så krigs / skytevane at de kan holde våpnene presis som de vil og enda treffe rett på fienden? At de er noen riktig virtuoser når det kommer til skyting? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...