jadacool Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 http://www.ar15.com/forums/topic.html?b=1&...t=414704&page=1 Hva er dette for "secondary"? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Heh. Var morsomt, men hva har det med Battlefield å gjøre? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 "Næh, se! De er mørke i huden, de hører sikkert på 50 Cent og bruker ord som "fo'shizzle! Jeg vil lage en post for å vise hvor gangsta de er! " Jeg synes det er nokså patetisk. Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Er det ikke typisk at det alltid er triste mennesker uten humor som skal svare på en post :!: Hva det har med BF2 å gjöre? Kanskje ikke allverden, men lite morsomt er det jo at mens mange önsker seg kraftigere secondary i BF2 så springer denne mannen med en stövfjär? Det er lov å le av det. Patetisk? Du må klare å se på saker, selv til dels alvorlige som dette med litt "svart" (ikke rasistisk ment) humor, ellers har du jaggu et töft og trist liv. Det handler om distans vettu gutten. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Er det ikke typisk at det alltid er triste mennesker uten humor som skal svare på en post :!: Patetisk? Du må klare å se på saker, selv til dels alvorlige som dette med litt "svart" (ikke rasistisk ment) humor, ellers har du jaggu et töft og trist liv. Det handler om distans vettu gutten. 5286618[/snapback] Jeg har humor, men jeg synes dette er patetisk likevel. Det er ikke det at det er alvorlig at folk skyter på hverande, men generaliseringen. Selv om man er mørk i huden, er det ikke selvsagt at man hører på hip hop osv. Spesielt ikke når det er folk fra Liberia vi snakker om. Hadde faktisk vært mer morsomt om det var folk fra etellerannet getto-strøk i USA det var bilder fra. Dessuten, jadacool, så var innlegget mitt rettet til deg. Jeg kommenterte heller posten som du linket til. Endret 12. desember 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hehe, ikke så mye relatert til BF2, men bra lell. Fikk meg en god latter av bildeserien. Man har definitivt noe å lære fra de folka der - nemlig hvordan man ikke skal avfyre skytevåpen ! Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Dessuten, jadacool, så var innlegget mitt rettet til deg. Jeg kommenterte heller posten som du linket til. Du mener vel ikke rettet til meg? Du har nettopp tatt livet av en av mine store illusjoner, nemlig den at alle mörkhudete er veldig bra på basketball! Nok skal jeg väre enig i at innleggene i forumet bildene er hentet i fra ikke er så der veldig nyanserte, uten kanskje litt sneve i holdningen. Hvor seriöse de er er en annen sak. Man kan jo dra dette en annen vei også, i alle innleggene i original forumet så skrytes det av hvor enkelt det skulle väre å bekjempe disse soldatene som tilsynelatende ikke har peiling. Men tenk om det er nettopp det de har? At de er så krigs / skytevane at de kan holde våpnene presis som de vil og enda treffe rett på fienden? At de er noen riktig virtuoser når det kommer til skyting? Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dette har ingenting med Battlefield eller spill å gjøre. Tråden flyttes til Off-topic -> Annet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 den var faktisk litt morsomt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) HAHAHA!! En go kommentar som var litt lengre nede!! "jesus, it's a wonder they ever hit anything." hahahah se også på han fyrn som løper og strafer som i css!! LOL MORSOMT!! Endret 13. desember 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Vel, altså, følte meg litt dum som flirte av dem, i og med at det for dem var snakk om liv og død (ikke bokstavelig talt med den siktinga dems), og krisg osv. Men what the heck, hahah, lo ganske hardt da jeg så bilde av han med redningsvest. Eller han med den blåe kappa som skulle fyre av en rpg i "gangsta style" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Dette kaller vi svart humor! ..hvorfor noen trekker inn hudfargen på personen er litt rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå