zaico Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei Var innom narvesen for et par uker siden og skulle kjøpe pc-gamer... de hadde det ikke, kun det gamle med doom3 omslaget som kom for 2mnd siden.. Var også innom i dag, de hadde enna ikke fått d.. ER de konkurs eller??!?? Noen som vet?? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Tror de har kutta incite, og heter PC Gamer. Kjøpte det igår. Nytt design, 2 cd'er med hvert blad, og norske anmeldere. Står noe i forordet om dette. (Glemte det på jobben.) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 kult.. da må jeg komme meg på en bladkiosk og kjøpr det jeg oxo.. synes det er et bra blad.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Er innom incite.nu hele tiden, men det oppdateres aldri... I sist nummer stod ikke noe om nytt navn, kun at det blir noe helt spesielt - TOP SECRET - Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 JOHO!!! Det kommer et nytt incite PC Games etter 10. september i følge Narvesen. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Det nye bladet som har tatt over for Incite PC Games heter PCG (PC Gameplay). Hvis du var abonnent på Incite, blir abonementet automatisk overført til PCG. Og som abonnent mottar du hver måned 2 cd'er og 1 DVD med bladet :smile: Eller snakker du om det amerikanske PC Gamer? Dette selges også på narvesen [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-04 11:56 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Men det britiske PC gamer er mye bedre. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Er så enig med deg, Jellyfisk... Har lest et par utgaver av det amerikanske PC Gamer, og mitt inntrykk er at de er langt mindre kritiske i sine reviews (det er relativt sjelden at man ser spill med totalscore på under 50%) enn det man ser i den britiske utgaven. Dessuten kan tykkelsen på den amerikanske utgaven forklares med at det er mye mer reklame i bladet enn i den britiske utgaven. Har ikke engang giddet å lese den svenske utgaven av PC Gamer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå