zeLL91 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg skal kjøpe nytt kabinett om en drøy uke nå, og jeg står imellom Tsunami og Soprano... Tsunami er av Aluminium og Soprano er av stål men prisforskjellen ligger på 400,- og er noe som gjør meg i tvil... Er det virkelig så stor forskjell på kabinettene at jeg burde punge ut med 400,- ekstra for Tsunami og drøyen til og kjøpe bedre vifter og viftestyring? Hva syns dere? Hvilke av dem burde jeg kjøpe? Hadde vært kult hvis noen hadde lagt ut noen "Live" bilder av Tsunami og Soprano Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har Soprano.. Syntes ikke det var verdt å gi 3-400 kr mer for de små forskjellene... Det som tsunami har ekstra er ikke så viktig.. Mange som har tsunami "Brifer" med de blå ledsa i front.. Men de har ikke tenkepæra og "On" leds forann.. Som bare er å bytte ut, til noen sterke Grønne eller andre sterke leds.. Og gummi opphengen på hdd kan man jo bare fikse selv.. Syntes faktisk fronten til soprani er penere enn tsunami (Veit mange er unige der) Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Har du live bilde av din Soprano? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Hmm, noen gamle bilder av det her: Gjort noen endringer på det siden den gang.. Edit: Skjønte ikke hvorfor det kom to av det samme bilde.. Bare lagt det til en gang.. Endret 12. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Ganske kul den der egentlig :!: Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Ingen flere meninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå