Hotel Papa Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Heisann.. Fant ut av de Desktop kabinettene jeg så på kom til å bli litt for varmt om sommeren så kom jeg over dette kule kabinettet! Link: HER Jeg leste testen fra HW, noe som gjorde at jeg fikk enda mer lyst til å kjøpe det.. bare tenkte å få inn litt flere synspunkter på dette kabinettet hvis noen har det? Testen kan du lese HER Takknemlig for svar.. Endret 12. desember 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Bygde en pc til en kompis i dette kabinettet. Ble veldig positivt overasket over støynivået i det. Jeg har et antec sonata selv, og det er i en helt annen divisjon når det gjelder støy.Et kjølig og pent kabinett som absolutt er verd pengene spør du meg.Les testen til Din side,da jeg mener den gir et korrekt beskrivelse av kabinettet. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 hvis du vil ha litt ordentlig kjøling i tillegg, bør du vurdere Silverstone TJ06 BTX, vindtunnell... her kan du fint kjøre passiv kjøling (noe som ivhertfall får ned støynivået) skall selv kjøpe Thermalrock circle, som er akkurat det samme, men litt mer fancy og uten vindtunnell ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Bygde en pc til en kompis i dette kabinettet.Ble veldig positivt overasket over støynivået i det. Jeg har et antec sonata selv, og det er i en helt annen divisjon når det gjelder støy.Et kjølig og pent kabinett som absolutt er verd pengene spør du meg.Les testen til Din side,da jeg mener den gir et korrekt beskrivelse av kabinettet. 5295795[/snapback] Tror du det kabinettet bil bråke med disse delene: XFX 6800gt kort Amd Athlon 3500+ Asus A8N Sli deluxe (kjører passive kjøling) 2 stille gående seagate harddisker (tar bare støydempinga fra TT TsunamI) Tror du det vil bråke veldig? Begynner å få litt piping i øra Groet, er det stillegående? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Tror det skal gå bra det. Vi putta følgende hardware i. Asus A8N-E hovedkort. Asus 7800 GTX Amd 3500 venice med Thermaltake silent boost k8 kjøler. Seagate 250 giga sata disk. Var litt spent på om chipset vifta ville bråke ,men det var helt ubegrunnet da den ikke hørtes i det hele tatt. Vil også nevne at cpu tempen lå på 30-35 grader,mot 50 i mitt eget kabinett.Det tyder på god luft gjennomstrømning. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Bygde en pc til svogern i dette kabinettet,som som skal brukes til musikkbehandling.Satte inn skjermkort med passiv kjøling,ellers er det vifter på cpu og chipset kjøler.Ble overasket da jeg starta pc første gang.Måtte legge øret inntil kabinettet for å høre noe som helst Bra luftgjennomstrømning er det også.Han har ikke klokket pc,og den holder lav temperatur.Absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Så hvis jeg skal spille helt vanlig css og litt mer krevende spill om sommeren feks.. da er det bare å ha et åpent vindu feks da? Tyder bra! tusen takk for svarene, håper jeg kan få tak i et sånt ellers så ender jeg opp med høretelefoner (eller hva det heter) om ikke så lenge! Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Så hvis jeg skal spille helt vanlig css og litt mer krevende spill om sommeren feks.. da er det bare å ha et åpent vindu feks da? Tyder bra! tusen takk for svarene, håper jeg kan få tak i et sånt ellers så ender jeg opp med høretelefoner (eller hva det heter) om ikke så lenge! 5303033[/snapback] Øreklokker:p Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 nei som gamle folk bruker:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå