Boralis Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 overskriften sier vel det meste, har bestilt får det på torsdag [ Denne Melding var redigert av: Snekker`n på 2002-09-04 00:31 ] Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Yo Snekker`n! Åssen er det nye SiS chipsettet i forhold til Intel sitt i845G da? Raskere? Like stabilt? Jeg skal vel over til Intel i løpet av høsten, og vurderer da Intel chipset basert hovedkort pga. stabilitet. Men hvis SiS er like stabilt så kan jo jeg likegodt gå for det... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Vet ikke helt men etter det som står på Toms hardware skal det vere stabilt,har som sagt bestilt og får det i posten torsdag blir spennende å teste det Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Når du har fått kortet og testet det, så kom med dine erfaringer her på forumet da :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Den er grei blir å teste det i løpet av torsdag å kjøre en sammenligning med det jeg har nå som er et 845e kort,info kommer Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg tester for øyeblikket et 845g hovedkort (Asus P4B533-v), og regner med å ha 648 hovedkortet til helgen. Det skal bli spennende å se hvordan de yter sammenlignet med hverandre. Asus P4B533v hovedkortet har vært et svært artig kort å teste, og det nye P4S8x hovedkortet får ingen lett motstander i sammenligningen. Overklokking og innstillignsmulighetene på P4B533v hovedkortet er i særklasse, dette gjelder spesielt etter den siste betabiosen som er lagt ut (versjon 1004 beta 14). Betroz, Pentium4 brikkesettene til SIS, 645 og 645dx, har vært svært gode brikkesett. De har hatt god ytelse og har vært svært stabile, vi får bare håpe det nye SIS648 brikkesettet ikke skuffer. Det ser svært lovende ut på papiret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå